"El Badalona guanya el derby tot i tenir moments de molta fredor amb la piscina a reventar de públic"
El Badalona va dominar el primer quart amb contres des del principi amb ajudes a la boia que feien que pràcticament no arribés cap pilota al boia adrianenc i en atac aprofitant el físic pràcticament cada jugada significava una contra en superioritat local així amb 2 gols de Roma, un de Julio, un del David Arranz i un altre de Mateo, es va arribar a un 4-0, tot i que a les acaballes del 1r quart els visitants van aconseguir un gol des de 5 metres amb un gran xut que deixava el 1r quart amb un 4-1.
El segon quart comença amb 6 canvis al Badalona que semblava que sortia fred, fallant diverses contres i donant als visitants 2 homes de més pràcticament regalats, un a la boia en una jugada sense gaire perill i un altre a mig camp just quan els visitants iniciaven l'únic contraatac que van fer en tot el partit. Jordi Pañella estava molt ben posicionat i fins i tot va treure les urpes en una pilota llarga que de no ser per la seva sang hauria deixat sol un jugador visitant. Dani Costa aconseguia foradar la porteria culminant un treballat home de més, un gol de Cisco, però els visitant n'aconseguien 2 gols, de la mateixa manera que el primer en xuts des de llarga distància en homes de més gràcies en part a la feblesa defensiva que deixava al Jordi Pañella gairebé venut ja que no es veié cap braç aixecat per on entraren els 2 gols; de manera que el 2n parcial acaba amb un resultat de 3-2, deixant notar que s'havia perdut concentració en aquest temps, s'arribà al descans amb el curt resultat de 7-3.
El tercer quart començà amb tot l'equip que havia jugat el primer quart a l'aigua i ràpidament és va començar a notar l'encert d'aquests, en numeroses contres servides en safata, 3 contra 1, portades a terme en la seva totalitat per Roma, Julio i Jordi Esteve, tots 3 amb passades fàcils i amb molta solidaritat sempre deixaven sol al jugador del mig que normalment era Roma per marcar a plaer; Mateo va aconseguir robar una pilota al seu camp en un moment d'indecisió per part dels visitants conduïnt tot sol la pilota fins arribar a l'1 contra 1 amb el porter i enganyar-lo marcant a plaer. Jordi Esteve culminava un home de més, Cisco ho probava des de 4 però totes s'anaven lluny de la porteria després de prendre's el seu temps per cansar al porter visitant. Els visitants van veure com Jordi Pañella, providencial aturava un penal. Així el resultat del parcial fou de 5-1 i el marcador de 12-4.
L'últim quart de nou començà amb canvis, Jordi Lob-Levyt aconseguia culminar amb gol per baix un bon home de més, també Jordi Esteve, però seguien sent molts els xuts amb decisions errònies, quan sabíem que tots els nostres gols havien arribat en jugades combinatives sense individualitats. Els visitants van aconseguir un gol a la boia i un gol des de llarga distància amb una preciosa vaselina que toca el travesser i cau dintre de la porteria. L'últim gol del partit l'aconseguia de nou Jordi Lob-Levyt, amb un xut després de vàries fintes que toca el pal suaument i entra, posant el parcial 3-2 i finiquitant el partit amb el 15-6.
Per part de l'equip de Vicens Pascual, que per cert a la meitat del 3r quart va haver de fer-se escoltar amb un tó seriós, van jugar: Jordi Pañella, Dani Costa (1), Roma (5), Dani Muñoz, Mateo López (2), Cisco (1), Flama, Jordi Lob-Levyt (2), Alex, Julio Jiménez (1), David Arranz (1), Xavi Querol, Jordi Esteve (2).
El Badalona ha aconseguit la seva 5a victòria emportant-se un derby que es previa intens, en un partit maco en que els visitants, un equip molt jove amb 2 jugadors experimentats, van lluitar tot el que van poder i més, aconseguint que la distància en el marcador no s'abultés. Felicitats pel partit al C.WP Sant Adrià, un equip clàssic d'aquesta lliga que sempre ha lluitat a cada partit contra qualsevol rival.
Gràcies a la nostra afició per la calor i la força que ens dona, veure'ls allà dalt animant i empenyant l'equip en tot moment, guanyar té un gust immillorable si ho fem amb la nostra gent.
El proper dissabte 13 d'abril, novament partit a Badalona, amb la visita del CN Caldes, a les 18:30 h a la Piscina Municipal del Centre, no hi falteu!
Mostrando entradas con la etiqueta Julio Jiménez Ordóñez. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Julio Jiménez Ordóñez. Mostrar todas las entradas
domingo, 7 de abril de 2013
viernes, 5 de abril de 2013
BADALONA VS C.WP SANT ADRIÀ
Dissabte 6 d'abril a les 18:30 h a la Piscina Municipal del Centre, el Badalona rep la visita del Sant Adrià, et perdràs aquest trepidant derby?
Etiquetas:
Julio Jiménez Ordóñez,
Waterpolo Badalona
lunes, 18 de marzo de 2013
Badalona 10 - Vallirana 8
“El Badalona fa patir el cor però guanya fidel
al seu estil”
El Badalona rebia la visita del Vallirana un
equip amb el qual a la 1a fase, van guanyar d’1 gol a Badalona i a Vallirana el
resultat va ser d’empat, de manera que semblava que seria un partit molt
igualat i al principi així va ser, ocasions per a tots 2 bàndols però el gol no
arribava, Jordi Pañella aturava un penal i Jordi Esteve errava un, fins que va
arribar el gol del Vallirana en una jugada rocambolesca i de seguida en van
arribar 2 més, quasi sense adonar-nos ens estava passant el mateix que contra l’Anglès,
ens fan 2 gols fàcils, s’acaba el parcial amb 0-2.
El segon parcial comença amb diversos
llançaments de Julio, Alex, Jordi Esteve i Cisco, però cap veu porteria, cosa
que començava a preocupar i més quan el Vallirana aconsegueix fer 3 gols més
fallem un altre penal el Vallirana aconsegueix tancar el parcial amb un 0-3...
El resultat al descans era de 0-5, realment a
qualsevol altre equip seria un pal ben fort però cap de nosaltres tenia pensat
perdre el partit i les paraules de Vicens Pascual van ser: “Nois això no és
res, podem remuntar”, el que ens faltava, el Míster confiava cegament en l’equip
i no el podíem decebre així que... el Badalona va començar el partit de nou, fent pressing a tot el camp, provocant xuts dels visitants fora de lloc i pèrdues de pilota, de seguida arriba el gol de Cisco des de la boia allargant el braç fent impossible l’arribada a la
pilota del cubre i clavant-la a l’escaire, 2n gol: Dani Muñoz, home de més des
del pal, jugada de manual, passada fàcil i cap a dins, 3r gol de l’Àlex de
revés després de 2 rebots, Arranz de penal, Esteve home de més i Àlex altre
cop... Parcial de 6-2! Resultat 6-7... (CÓMO TE QUEDAS?)
Comença el darrer quart, ara si que ja era
qüestió de cor, d’entrega, de pensar en el company, que si un falla, el del
costat ho soluciona, per què després pot ser aquest el que falli, el Vallirana
fa el 6-8 en un home de més però res ens tombaria... tots miràvem al del costat
i hi confiàvem plenament, així arriba el 7-8, Àlex i Julio treuen una expulsió,
teva-meva sense badar i gol de Julio, ara només quedava un per empatar i sabíem
que ells no ens marcarien cap més, no trigaria en arribar l’empat, obra de
Flama després d’uns rebots, aconsegueix girar-se a un rival i quedar-se davant
del porter mirar enrere (com no) i foradar la porteria, 8-8!!! El 9-8 seria
obra de l'Alex Pérez després d’una boníssima vaselina que toca al pal des
de 5 metres, només quedava 1 minut, sona la campana, pilota pel Vallirana,
robem fàcilment després de la seva precipitació en els llançament, l’Àlex es
guarda la pilota i quan queden 6 segons de possessió tira un globus al res?
Doncs no... apareix Jordi Esteve, que estira el braç i fa gol amb el “bolso”,
la pilota entra per l’escaire, 10-8... final.
Gran partit del Badalona tot i que la primera
part és per esborrar-la, fem patir a la gent, sobretot al Míster i a la gent
que anima a la grada, el rival marxa de la piscina amb la sensació de no saber
ni que ha passat. Hem demostrat que sumant esforç, constància i treball, tenim
l’èxit com a resultat.
Sobretot s’ha de destacar que tots els
jugadors han tirat del carro i la victòria no hauria estat possible sense l’aportació
de tots.
Van jugar: Jordi Pañella, Dani Costa, Dani
Muñoz (1 gol), Cisco Roqué (1 gol), Albert Ferrer “Flama” (1 gol), Àlex Pérez
(2 gols), Julio Jiménez (1 gol), David Arranz (2 gols) i Jordi Esteve (2 gols).
El Badalona rebrà la visita del Molins de Rei
B, el proper dissabte 23 de març a les 18:30 a la Piscina Municipal del Centre,
partit per no perdre’s, ja que és teòricament el rival més directe de l’equip
costaner.
Creiem en nosaltres mateixos, la nostra afició ens acompanya, hi ha res
impossible? Nosaltres ho aconseguirem!!!
domingo, 10 de marzo de 2013
Autònoma B 7 - Badalona 8
“Mal Partit del Badalona tot i guanyar amb
diverses baixes”
El partit començava amb igualtat de forces i
després d’un parell d’ocasions a cada porteria, els 2 equips van marcar 1 gol,
es van fallar diversos homes de més, unes vegades per males decisions a l’hora
d’escollir el moment del llançament i altres per moure tant la pilota que es
passa la superioritat i entra l’expulsat. El primer quart acabà amb 1-3 i la
matinera expulsió de Dani Roma per mostrar desacord rotund amb l’àrbitre.
El segon quart comença amb gol local
ràpidament contestat pel 2-4 del Badalona, David Arranz i Mateo eren els
encarregats de foradar la porteria universitària després de jugades ben
elaborades, això sí, el nombre de xuts errats per part dels badalonins era
bastant elevat, així seria habitual durant tot el partit veure com Julio,
Lob-levyt i Flama, erraven una vegada darrere de l’altre els seus llançaments
des de posicions difícils de millorar. Tot i això s’arriba al final del segon
quart amb 4 segons d’home de més i l’oportunitat de marxar de 3 però novament
Julio, desaprofita l’oportunitat i el 2n quart acaba amb 3 a 5.
Al tercer quart començà a endurir-se el joc i
en diverses ocasions els jugadors locals realitzaven accions força
desafortunades que intentaven desestabilitzar la renda que tenia el Badalona en
el marcador, tot i això el Badalona mai va deixar d’anar per davant en tot el
partit, gràcies a gols de Jordi Esteve, Mateo i Cisco, aquest últim en 2
accions jugant de boia, el 3r quart acaba amb 4-8 al marcador.
L’últim quart va començar amb canvis al
Badalona i alguns desajustaments van ser aprofitats pels universitaris que van
aconseguir un parcial de 3-0 gràcies a 2 xuts llunyans i un penal, val a dir
que Jordi Pañella, el nostre porter, va realitzar un partit molt complet,
salvant a l’equip en multitud d’ocasions les vegades que la defensa no estava
de sort. Així el resultat final seria de 7 a 8, a favor del Badalona.
Els homes de Vicens Pascual foren: Pañella,
Costa, Roma, Mateo(3), Cisco(2), Flama, Lob-levyt, Muñoz, Julio, Arranz(2) i
Jordi Esteve(1).
El proper rival del Badalona, serà el Vallirana, que visitarà la Piscina Municipal del Centre el dissabte 16 de març a les 18:30 h.
Etiquetas:
Julio Jiménez Ordóñez,
Waterpolo Badalona
Suscribirse a:
Entradas (Atom)

