Mostrando entradas con la etiqueta Waterpolo Badalona. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Waterpolo Badalona. Mostrar todas las entradas

lunes, 14 de octubre de 2013

La nova temporada comença, la veu de l'entrenador, Vicens Pascual

Amb la Temporada 2013-2014 a tocar, Vicens Pascual compta amb la base de l'equip de la passada temporada, tot i que amb algunes baixes, però en línies generals amb un equip més rodat amb 6 incorporacions noves que donaran qualitat, banqueta i bon to físic a la plantilla.

Les noves peces de l'equip són: 2 jugadors nascuts al 1995, Sergi Font i Martí Vinyoles, el primer procedent del C.E Mediterrani i el segon procedent del CN Catalunya, ambdós debuten en categoria sènior aquesta temporada; Oriol Navarro i Pol Albert, procedents del CN Premià; Àlex Pagès de 24 anys, que és de la cantera del Mataró i ja havia jugat a Badalona un temporada, Aaron Brea que ha jugat al C.WP Sant Adrià durant la seva trajectòria, jugador experimentat amb 26 anys i Óscar Reloba, procedent del CN Sant Feliu, amb 25 anys, ha jugat a la 2a Divisió Nacional diverses temporades. Venen a sumar també Marc Garcia que ve de Premià i Isaac Tabuenca que ha jugat darrerament al CN Poble Nou.

Les baixes són Dani Costa, Jordi Lob-Levyt, Marc Herrero, Marc Pelegrí i Àlex Pérez als quals desitgem èxits i sort en el seu camí.

L'equip està dins el Grup B de la Lliga Catalana Preferent, a priori veient els 2 grups, sembla el més complicat, amb 2 equips que van baixar fa 2 temporades de 3a com són el Jupiter i l'Igualada, que segurament seran els rivals a batre, se sumen a ells nous filials com Hospitalet B i Granollers B, equips segurament plagats de joves amb escola i amb ganes de donar guerra, completen el grup el C.WP Sant Adrià, que a la seva piscina pot complicar la vida a qualsevol que hi passi, l'Autònoma B i el Banyoles.

Malgrat que no serà gens fàcil guanyar tots els partits que se li presentin a l'equip, depenem de nosaltres, si apliquem caràcter, ordre, intensitat i seguretat, de ben segur que arribarem a bon port.

El Badalona juga el seu primer partit aquest dissabte 19 d'octubre a la Piscina Municipal de Badalona a les 19 hores contra l'Autònoma B.

Vicens Pascual

viernes, 27 de septiembre de 2013

Composició de la Lliga i Calendari Provisional



LLIGA CATALANA PREFERENT MASC. ABS

              

DATA i HORA             LOCAL      VISITANT          RESULTATS i PARCIALS             
                                                                          

19.10.2013 (19h) ...... BADALONA - AUTONOMA B 

26.10.2013 (18h) ...... GRANOLLERS B - BADALONA

09.11.2013 (19h) ...... BADALONA - JUPITER

16.11.2013 (19H45) .... IGUALADA - BADALONA
                               
23.11.2013 (19H) ...... BADALONA - HOSPITALET B 

30.11.2013 (19h) ...... BADALONA - BANYOLES 

14.12.2013 (19h30) .... ST. ADRIA - BADALONA 

21.12.2013 (18h30) .... AUTONOMA B - BADALONA

11.01.2014 (19H) ...... BADALONA - GRANOLLERS B

18.01.2014 (18h) ...... JUPITER - BADALONA 

25.01.2014 (19H) ...... BADALONA - IGUALADA                                     

08.02.2014 (18h30) .... HOSPITALET B - BADALONA 

15.02.2014 (18h30) .... BANYOLES - BADALONA 

22.02.2014 (19h) ...... BADALONA - ST. ADRIÀ 
                                                                                        
                                                                                    

* TOTS ELS PARTITS DE CASA ES JUGUEN A LES 19H


* LA 2ª FASE COMENÇARÀ A CONTINUACIÓ EL 8 DE MARÇ FINS EL 26 D.ABRIL


  VICENS PASCUAL 

sábado, 1 de junio de 2013

Caldes de Montbui 13 - Badalona 21

"Un Badalona fred guanya un Caldes molt lluitador, amb un ampli marge de millora"


L'equip de Vicens Pascual afrontava avui a la tarda la última visita de la temporada, abans de rebre al Banyoles a casa.

El partit començava amb gols del Caldes des de lluny i boia que la freda defensa del Badalona semblava mirar-se, al primer quart només Julio amb un gol en superioritat ha pogut marcar, firmant el Badalona un nefast parcial de 4-1.

El segon quart no ha començat gaire diferent i s'erraven gols fàcils des de totes les posicions malgrat això, els gols de Dani Roma, Jordi Esteve, Julio, Alex i Mateo, feien arribar al descans al Badalona guanyant 8-9. Tot i arribar al descans amb el parcial de 4-8 ja per davant al marcador, la defensa del Badalona estava completant una jornada negra i la sort tampoc acompanyava Jordi Pañella que als darrers partits havia completat les millors actuacions de la temporada.

Al tercer quart el Badalona ha acabat de trencar el partit després d'un penalt convertit per Xavier Querol, més gols de Roma i de Jordi Esteve, tot i que el Caldes aconseguia 2 gols des de més enllà de 5 metres que ja començaven a pesar massa al sac del Badalona i feien acabar el parcial amb 2-5.

L'últim quart no ha diferit massa del tercer i han arribat més gols, aprofitant superioritats, de Roma, Jordi Esteve, Julio, un penalt convertit per Flama i el darrer parcial acabà 3-7 amb el marcador final de 13-21.

Com a nota negativa el sac de gols que s'emporta el Badalona (13), que sumant els darrers 3 partits fan un total que gairebé arriba als 40 gols en contra gairebé la meitat dels que portava encaixats fins aleshores, sembla que el Badalona hagi baixat el pistó, tot i que l'equip de ben segur que afrontarà l'últim partit de la temporada a casa contra el Banyoles el proper dissabte 8 de juny amb garanties d'aconseguir els punts.

Per part de Vicens Pascual han jugat: J. Pañella, D. Costa, D. Romani(6), Mateo Lopez(1), Cisco Roque, Albert Flama(1), Marc Pelegri, Alex Perez(2), Julio Jimenez(4), Querol(2), J. Esteve(5).


lunes, 20 de mayo de 2013

Molins de Rei B 14 - Badalona 9

"El Badalona va donar la cara tot i els regals oferts en safata als molinencs"

El Badalona afrontava un partit amb diverses baixes però l'equip podia abordar els punts amb garanties, Marc Herrero va obrir el marcador després que Julio i Cisco recuperessin una pilota al mig del camp que estava perduda, Cisco se la va servir a Marc que després d'agafar-la bé va obrir la llauna, però ràpidament el Molins va contestar i arribaren més gols; l'Àlex estava fi de cara al gol i convertia en or pur tot el que li arribava a la boia, tot i això, el primer parcial acabà en 5-4 a favor dels locals.

El segon quart començava encaminant el joc cap al costat dur i així abans de la meitat del parcial, Julio i un jugador local van abraçar-se massa i l'àrbitre va decretar final feliç, expulsió per cada bàndol però el Badalona estava trobant el seu millor moment del partit així, Jordi Lob-Levyt va aconseguir un gol molt maco després d'una internada i Xavi Querol va marcar després d'un xut sec. Jordi Pañella estava fent de la porteria una autèntica gàbia plena de barrots, aturant 1x1 que el feien crèixer cada vegada més.

 El jugador amb casquet nº 13 del Molins va agredir David Arranz amb diversos cops de puny fora de l'aigua, la qual cosa el bon àrbitre J. Moliner va sancionar amb expulsió amb canvi, quan per reglament la brutalitat es sanciona amb expulsió definitiva amb substitució després de 4 minuts i penalt a favor del Badalona, Vicens Pascual va discutir bastant la decisió però l'únic que quasi succeeix és la seva vermella, és massa fàcil pitar al Badalona i amb un home de més ja en teniem suficient, 2-2 de parcial.

El tercer quart comença amb gol del Badalona, el quart de l'Àlex i el 7-7 al marcador, ara sí que el Badalona  es ficava al partit, però un miratge, l'equip continuava perdent pilotes, regalant contres, expulsions, la defensa sense braç no és una defensa i si no en teníem prou l'Àlex va rebre la 3ª i definitiva expulsió, ja que havia de fer ajudes a un cantó constanment, la qual cosa el feia arribar tard, quedà orfe el gol de l'equip i el parcial acabà amb 3-1.

L'últim quart era una rèplica del tercer i malhauradament els homes de més que arribaven eren errats, especialment el primer de Mateo que intentà una fribolité que moltes vegades surt però aquest cop no tingué sort i després un xut al pal de Julio, 2 ocassions que d'haver entrat haurien ficat al Badalona de nou en el partit. L'equip continuava perdent pilotes, el Molins aconseguia obrir els regals i fer 4 gols i el Badalona només aconseguia 2 gols, un de Mateo i un altre de Lob-Levyt, tot i el parcial, el Badalona va donar la cara, sense faltes d'actitud, tenint minuts de jugador el nostre segon porter, Carre, pujant i baixant sense errors. Al final del partit 14-9, la 2a derrota del Badalona a la lliga, fa mal però l'equip no s'ha de quedar aquí.

Van jugar: Pañella, Costa, Marc Herrero (1), Mateo (1), Cisco, Flama, Lob-Levyt (2), Alex (4), Julio, Arranz, Querol (1) i Carre.

Els propers partits són a Sant Adrià i a Caldes, on s'han d'aconseguir 4 punts i estar preparats per rebre a casa el Banyoles, que de ben segur que marcarà la 1a posició de la taula, ja que aquesta setmana el duel Banyoles-Molins deixarà marcada també la taula.

Crònica de Julio i Vicens.

domingo, 7 de abril de 2013

Badalona 15 C.WP Sant Adrià 6

"El Badalona guanya el derby tot i tenir moments de molta fredor amb la piscina a reventar de públic"

El Badalona va dominar el primer quart amb contres des del principi amb ajudes a la boia que feien que pràcticament no arribés cap pilota al boia adrianenc i en atac aprofitant el físic pràcticament cada jugada  significava una contra en superioritat local així amb 2 gols de Roma, un de Julio, un del David Arranz i un altre de Mateo, es va arribar a un 4-0, tot i que a les acaballes del 1r quart els visitants van aconseguir un gol des de 5 metres amb un gran xut que deixava el 1r quart amb un 4-1.

El segon quart comença amb 6 canvis al Badalona que semblava que sortia fred, fallant diverses contres i donant als visitants 2 homes de més pràcticament regalats, un a la boia en una jugada sense gaire perill i un altre a mig camp just quan els visitants iniciaven l'únic contraatac que van fer en tot el partit. Jordi Pañella estava molt ben posicionat i fins i tot va treure les urpes en una pilota llarga que de no ser per la seva sang hauria deixat sol un jugador visitant. Dani Costa aconseguia foradar la porteria culminant un treballat home de més, un gol de Cisco, però els visitant n'aconseguien 2 gols, de la mateixa manera que el primer en xuts des de llarga distància en homes de més gràcies en part a la feblesa defensiva que deixava al Jordi Pañella gairebé venut ja que no es veié cap braç aixecat per on entraren els 2 gols; de manera que el 2n parcial acaba amb un resultat de 3-2, deixant notar que s'havia perdut concentració en aquest temps, s'arribà al descans amb el curt resultat de 7-3.

El tercer quart començà amb tot l'equip que havia jugat el primer quart a l'aigua i ràpidament és va començar a notar l'encert d'aquests, en numeroses contres servides en safata, 3 contra 1, portades a terme en la seva totalitat per Roma, Julio i Jordi Esteve, tots 3 amb passades fàcils i amb molta solidaritat sempre deixaven sol al jugador del mig que normalment era Roma per marcar a plaer; Mateo va aconseguir robar una pilota al seu camp en un moment d'indecisió per part dels visitants conduïnt tot  sol la pilota fins arribar a l'1 contra 1 amb el porter i enganyar-lo marcant a plaer. Jordi Esteve culminava un home de més, Cisco ho probava des de 4 però totes s'anaven lluny de la porteria després de prendre's el seu temps per cansar al porter visitant. Els visitants van veure com Jordi Pañella, providencial aturava un penal. Així el resultat del parcial fou de 5-1 i el marcador de 12-4.

L'últim quart de nou començà amb canvis, Jordi Lob-Levyt aconseguia culminar amb gol per baix un bon home de més, també Jordi Esteve, però seguien sent molts els xuts amb decisions errònies, quan sabíem que tots els nostres gols havien arribat en jugades combinatives sense individualitats. Els visitants van aconseguir un gol a la boia i un gol des de llarga distància amb una preciosa vaselina que toca el travesser i cau dintre de la porteria. L'últim gol del partit l'aconseguia de nou Jordi Lob-Levyt, amb un xut després de vàries fintes que toca el pal suaument i entra, posant el parcial 3-2 i finiquitant el partit amb el 15-6.

Per part de l'equip de Vicens Pascual, que per cert a la meitat del 3r quart va haver de fer-se escoltar amb un tó seriós, van jugar: Jordi Pañella, Dani Costa (1), Roma (5), Dani Muñoz, Mateo López (2), Cisco (1), Flama, Jordi Lob-Levyt (2), Alex, Julio Jiménez (1), David Arranz (1), Xavi Querol, Jordi Esteve (2).

El Badalona ha aconseguit la seva 5a victòria emportant-se un derby que es previa intens, en un partit maco en que els visitants, un equip molt jove amb 2 jugadors experimentats, van lluitar tot el que van poder i més, aconseguint que la distància en el marcador no s'abultés. Felicitats pel partit al C.WP Sant Adrià, un equip clàssic d'aquesta lliga que sempre ha lluitat a cada partit contra qualsevol rival.

Gràcies a la nostra afició per la calor i la força que ens dona, veure'ls allà dalt animant i empenyant l'equip en tot moment, guanyar té un gust immillorable si ho fem amb la nostra gent.

El proper dissabte 13 d'abril, novament partit a Badalona, amb la visita del CN Caldes, a les 18:30 h a la Piscina Municipal del Centre, no hi falteu!

viernes, 5 de abril de 2013

BADALONA VS C.WP SANT ADRIÀ



Dissabte 6 d'abril a les 18:30 h a la Piscina Municipal del Centre, el Badalona rep la visita del Sant Adrià,  et perdràs aquest trepidant derby?


lunes, 18 de marzo de 2013

Badalona 10 - Vallirana 8


“El Badalona fa patir el cor però guanya fidel al seu estil”

El Badalona rebia la visita del Vallirana un equip amb el qual a la 1a fase, van guanyar d’1 gol a Badalona i a Vallirana el resultat va ser d’empat, de manera que semblava que seria un partit molt igualat i al principi així va ser, ocasions per a tots 2 bàndols però el gol no arribava, Jordi Pañella aturava un penal i Jordi Esteve errava un, fins que va arribar el gol del Vallirana en una jugada rocambolesca i de seguida en van arribar 2 més, quasi sense adonar-nos ens estava passant el mateix que contra l’Anglès, ens fan 2 gols fàcils, s’acaba el parcial amb 0-2.

El segon parcial comença amb diversos llançaments de Julio, Alex, Jordi Esteve i Cisco, però cap veu porteria, cosa que començava a preocupar i més quan el Vallirana aconsegueix fer 3 gols més fallem un altre penal el Vallirana aconsegueix tancar el parcial amb un 0-3...

El resultat al descans era de 0-5, realment a qualsevol altre equip seria un pal ben fort però cap de nosaltres tenia pensat perdre el partit i les paraules de Vicens Pascual van ser: “Nois això no és res, podem remuntar”, el que ens faltava, el Míster confiava cegament en l’equip i no el podíem decebre així que... el Badalona va començar el partit de nou, fent pressing a tot el camp, provocant xuts dels visitants fora de lloc i pèrdues de pilota, de seguida arriba el gol de Cisco des de la boia allargant el braç fent impossible l’arribada a la pilota del cubre i clavant-la a l’escaire, 2n gol: Dani Muñoz, home de més des del pal, jugada de manual, passada fàcil i cap a dins, 3r gol de l’Àlex de revés després de 2 rebots, Arranz de penal, Esteve home de més i Àlex altre cop... Parcial de 6-2! Resultat 6-7... (CÓMO TE QUEDAS?)

Comença el darrer quart, ara si que ja era qüestió de cor, d’entrega, de pensar en el company, que si un falla, el del costat ho soluciona, per què després pot ser aquest el que falli, el Vallirana fa el 6-8 en un home de més però res ens tombaria... tots miràvem al del costat i hi confiàvem plenament, així arriba el 7-8, Àlex i Julio treuen una expulsió, teva-meva sense badar i gol de Julio, ara només quedava un per empatar i sabíem que ells no ens marcarien cap més, no trigaria en arribar l’empat, obra de Flama després d’uns rebots, aconsegueix girar-se a un rival i quedar-se davant del porter mirar enrere (com no) i foradar la porteria, 8-8!!! El 9-8 seria obra de l'Alex Pérez després d’una boníssima vaselina que toca al pal des de 5 metres, només quedava 1 minut, sona la campana, pilota pel Vallirana, robem fàcilment després de la seva precipitació en els llançament, l’Àlex es guarda la pilota i quan queden 6 segons de possessió tira un globus al res? Doncs no... apareix Jordi Esteve, que estira el braç i fa gol amb el “bolso”, la pilota entra per l’escaire, 10-8... final.

Gran partit del Badalona tot i que la primera part és per esborrar-la, fem patir a la gent, sobretot al Míster i a la gent que anima a la grada, el rival marxa de la piscina amb la sensació de no saber ni que ha passat. Hem demostrat que sumant esforç, constància i treball, tenim l’èxit com a resultat.
Sobretot s’ha de destacar que tots els jugadors han tirat del carro i la victòria no hauria estat possible sense l’aportació de tots.

Van jugar: Jordi Pañella, Dani Costa, Dani Muñoz (1 gol), Cisco Roqué (1 gol), Albert Ferrer “Flama” (1 gol), Àlex Pérez (2 gols), Julio Jiménez (1 gol), David Arranz (2 gols) i Jordi Esteve (2 gols).

El Badalona rebrà la visita del Molins de Rei B, el proper dissabte 23 de març a les 18:30 a la Piscina Municipal del Centre, partit per no perdre’s, ja que és teòricament el rival més directe de l’equip costaner.

Creiem en nosaltres mateixos, la nostra afició ens acompanya, hi ha res impossible? Nosaltres ho aconseguirem!!!


domingo, 10 de marzo de 2013

Autònoma B 7 - Badalona 8


“Mal Partit del Badalona tot i guanyar amb diverses baixes”

El partit començava amb igualtat de forces i després d’un parell d’ocasions a cada porteria, els 2 equips van marcar 1 gol, es van fallar diversos homes de més, unes vegades per males decisions a l’hora d’escollir el moment del llançament i altres per moure tant la pilota que es passa la superioritat i entra l’expulsat. El primer quart acabà amb 1-3 i la matinera expulsió de Dani Roma per mostrar desacord rotund amb l’àrbitre.

El segon quart comença amb gol local ràpidament contestat pel 2-4 del Badalona, David Arranz i Mateo eren els encarregats de foradar la porteria universitària després de jugades ben elaborades, això sí, el nombre de xuts errats per part dels badalonins era bastant elevat, així seria habitual durant tot el partit veure com Julio, Lob-levyt i Flama, erraven una vegada darrere de l’altre els seus llançaments des de posicions difícils de millorar. Tot i això s’arriba al final del segon quart amb 4 segons d’home de més i l’oportunitat de marxar de 3 però novament Julio, desaprofita l’oportunitat i el 2n quart acaba amb 3 a 5.

Al tercer quart començà a endurir-se el joc i en diverses ocasions els jugadors locals realitzaven accions força desafortunades que intentaven desestabilitzar la renda que tenia el Badalona en el marcador, tot i això el Badalona mai va deixar d’anar per davant en tot el partit, gràcies a gols de Jordi Esteve, Mateo i Cisco, aquest últim en 2 accions jugant de boia, el 3r quart acaba amb 4-8 al marcador.
L’últim quart va començar amb canvis al Badalona i alguns desajustaments van ser aprofitats pels universitaris que van aconseguir un parcial de 3-0 gràcies a 2 xuts llunyans i un penal, val a dir que Jordi Pañella, el nostre porter, va realitzar un partit molt complet, salvant a l’equip en multitud d’ocasions les vegades que la defensa no estava de sort. Així el resultat final seria de 7 a 8, a favor del Badalona.

Els homes de Vicens Pascual foren: Pañella, Costa, Roma, Mateo(3), Cisco(2), Flama, Lob-levyt, Muñoz, Julio, Arranz(2) i Jordi Esteve(1).

El proper rival del Badalona, serà el Vallirana, que visitarà la Piscina Municipal del Centre el dissabte 16 de març a les 18:30 h.