Mostrando entradas con la etiqueta WPCAT. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta WPCAT. Mostrar todas las entradas

lunes, 14 de octubre de 2013

La nova temporada comença, la veu de l'entrenador, Vicens Pascual

Amb la Temporada 2013-2014 a tocar, Vicens Pascual compta amb la base de l'equip de la passada temporada, tot i que amb algunes baixes, però en línies generals amb un equip més rodat amb 6 incorporacions noves que donaran qualitat, banqueta i bon to físic a la plantilla.

Les noves peces de l'equip són: 2 jugadors nascuts al 1995, Sergi Font i Martí Vinyoles, el primer procedent del C.E Mediterrani i el segon procedent del CN Catalunya, ambdós debuten en categoria sènior aquesta temporada; Oriol Navarro i Pol Albert, procedents del CN Premià; Àlex Pagès de 24 anys, que és de la cantera del Mataró i ja havia jugat a Badalona un temporada, Aaron Brea que ha jugat al C.WP Sant Adrià durant la seva trajectòria, jugador experimentat amb 26 anys i Óscar Reloba, procedent del CN Sant Feliu, amb 25 anys, ha jugat a la 2a Divisió Nacional diverses temporades. Venen a sumar també Marc Garcia que ve de Premià i Isaac Tabuenca que ha jugat darrerament al CN Poble Nou.

Les baixes són Dani Costa, Jordi Lob-Levyt, Marc Herrero, Marc Pelegrí i Àlex Pérez als quals desitgem èxits i sort en el seu camí.

L'equip està dins el Grup B de la Lliga Catalana Preferent, a priori veient els 2 grups, sembla el més complicat, amb 2 equips que van baixar fa 2 temporades de 3a com són el Jupiter i l'Igualada, que segurament seran els rivals a batre, se sumen a ells nous filials com Hospitalet B i Granollers B, equips segurament plagats de joves amb escola i amb ganes de donar guerra, completen el grup el C.WP Sant Adrià, que a la seva piscina pot complicar la vida a qualsevol que hi passi, l'Autònoma B i el Banyoles.

Malgrat que no serà gens fàcil guanyar tots els partits que se li presentin a l'equip, depenem de nosaltres, si apliquem caràcter, ordre, intensitat i seguretat, de ben segur que arribarem a bon port.

El Badalona juga el seu primer partit aquest dissabte 19 d'octubre a la Piscina Municipal de Badalona a les 19 hores contra l'Autònoma B.

Vicens Pascual