viernes, 1 de marzo de 2013

Badalona vs Anglès


Demà dissabte 2 de Març a les 18:30h a la Piscina Municipal del Centre, el Badalona comença la 2ª Fase de la Lliga Catalana Preferent contra l’Anglès.

El Badalona intentarà fer un bon paper en aquesta 2a Fase en la qual es juga com a molt quedar el 7è de la Lliga Catalana Preferent, tot i quedar en 4a posició del grup en la 1a Fase fent una gran 2a volta i quedant a només 3 punts de la Fase d’ascens.

Fa gairebé 1 mes que no tenim partit a casa així que demanem un esforç a la nostra gent per fer força a la grada i donar alè a l’equip durant el duel.

D'esquerra a dreta: Julio, Roma, Querol, Flama, Costa, Mateo, Dani Muñoz i Jordi Esteve.

jueves, 28 de febrero de 2013

Calendari 2a Fase


LLIGA CATALANA PREFERENT ABS/MASC. 2ª FASE: 
-------------------------------------------



1ª VOLTA:
---------

02.03: 18H30 .. BADALONA - ANGLES

09.03: 16H .... AUTONOMA B - BADALONA

16.03: 18H30 .. BADALONA - VALLIRANA

23.03: 18H30 .. BADALONA - MOLINS B

06.04: 18H30 .. BADALONA - SANT ADRIA

13.04: 18H30 .. BADALONA - CALDES

20.04: 19H .... BANYOLES - BADALONA



2ª VOLTA:
---------

27.04: 18H .... ANGLES - BADALONA

04.05: 18H30 .. BADALONA - AUTONOMA B

11.05: 18H45 .. VALLIRANA - BADALONA

18.05: 19h .... MOLINS B - BADALONA 

25.05: 19H .... SANT ADRIA - BADALONA

01.06: 19H .... CALDES - BADALONA

08.06: 19H ... BADALONA - BANYOLES

L'únic cap de setmana sense partit és el 30 de març.

domingo, 17 de febrero de 2013

Picornell 11 Badalona 14

"Victòria clara contra un equip que jugarà la fase d'ascens"

El Badalona va començar el partit portant les regnes del joc i el primer gol, obra de Marc Herrero, que per fi va trobar porteria amb facilitat, no va trigar en arribar, de seguida l'empat però amb una baselina pel llarg per part del Picornell, semblava que el partit estava igualat però al Badalona li va començar a sortir tot el que no havia sortit fins ara, si l'empat amb l'Olot havia estat un partidàs dels Badalonins, aquest encara tenia un Badalona encara més fort.

El Badalona va aprofitar l'amplada i la llargària de la piscina, amb la natació dels extrems de l'equip es va  aconseguir que cap jugador local arribés a estar sol davant de Jordi Pañella que va estar en tot moment molt segur sota pals, únicament va errar concedint un penalt desafortunat. Els jugadors locals es topaven una i altra vegada amb la defensa del Badalona que no els deixava opció i en atac, la sort estava de cara, Roma convertia en or tot el que tocava, els 3 homes de més que vam tenir van ser culminats en gols primer Julio i després Jordi Esteve i Cisco.

Els seus boies de gran envergadura, pràcticament sense opcions, només van aconseguir 2 gols des d'aquesta posició gràcies al gran partit de David Arranz que semblava tenir lligats amb cadenes a les seves parelles de ball, la versió waterpolística de David contra Goliat.

Els gols del Badalona arribaven de tots els colors, en entrades com la de Jordi Lob-Levyt, Xavier Querol  marcant a plaer després d'una gran jugada per tot l'arc, Roma va seguir fent de Rei Mides durant tot el partit, tothom estava mirant pel col·lectiu, per l'equip, ningú xutava a destemps i tots els jugadors feien anar contrarrellotge als locals, ja que el Badalona pujava la pilota amb facilitat, possessions llargues, passes fàcils, sense errors.

Tot l'equip mirava més per facilitar la feina als altres companys, així mirant els golejadors veiem que un dels nostres habituals golejadors, Mateo López, no va fer cap gol, però va contribuir en tot moment en atac i en defensa, tothom sabia que el partit no es podia escapar i així va ser.

Parcials: 2-3,4-6,2-3,3-2. Final 11-14.

Van jugar: Jordi Pañella, Dani Costa, Dani Roma (5 gols), Marc H. (2 gols), Mateo López, Cisco Roqué (1 gol), Albert Ferrer, Jordi Lob-Levyt (1 gol), Àlex Pérez, Julio Jiménez (1 gol), David Arranz (1 gol), Xavier Querol (1 gol) i Jordi Esteve (2 gols)

Som els 4rts classificats a 3 punts del Picornell que si farà fase d'ascens, però finalitzem aquesta 1a fase amb el cap ben alt ja que podem em plantat cara al 2n i 3r classificat, empatant i guanyant, demostrant una progressió brutal de la mà de Vicens Pascual, el Badalona sembla un equip diferent, aquesta 2a volta en la que s'han aconseguit 6 punts (en la primera vam aconseguir 4 punts).

Cada dia, es nota més que l'equip juga com a tal, sent capaç de plantar cara a qualsevol que es posi per davant, bravo S E N Y O R S!

De dalt a baix i esquerra a dreta: Vicens Pascual, Xavier Querol, Mateo López, Cisco, Arranz, Lob-Levyt, Roma, Costa, Pañella, Esteve, Marc Herrero







sábado, 9 de febrero de 2013

Badalona 7 - Olot 7

"Gran empat en el millor partit de la temporada"

El Badalona afrontava com a local la visita de l'equip olotí, 2n classificat de la Lliga i a priori estava molt complicat rascar quelcom de bo.

El partit des de l'inici ha començat amb bones defenses per part dels 2 equips que atacaven de forma discreta, els gols han trigat en arribar i només ho han fet per part visitant 0-3 al primer quart, el segon quart comença amb gol de Dani Romaní en la primera jugada, cosa que animava l'equip badaloní, que havia començat plantejant-li un partit de tu a tu als visitants, es podia i tant que es podia, així va arribar el 4-4, el Badalona empatava el partit i sorprenia als olotins.

Des del segon quart l'equip ha anat alternant empat i avantatge al marcador i ja al tercer quart, gràcies als gols de l'Àlex, Xavi, Jordi Esteve i Roma, l'equip ha anat sempre 1 gol per davant. L'últim quart començava amb avantatge d'1 gol, tothom estava molt atent i mirant de no fer cap pas en fals, bones defenses que han aturat el seu jugador nº 13, el millor jugador que té l'Olot, si ell no podia fer res els altres encara menys, Jordi Pañella tenia la porteria ben tancada amb cadenes amb una defensa ordenada que feia estèril qualsevol intent visitant d'acostar-se al gol.

La mala sort ha arribat quan l'Àlex errava un penal que suposava col·locar-se 2 gols per davant a 2 minuts del final i un pèl més tard just abans de que s'escoltés la campaneta del minut, el seu jugador nº 13 ha aconseguit l'empat des de 6 metres sense que Jordi Pañella pogués fer res. Encara quedava temps per marcar el gol de la victòria, cop de sort i home de més a favor del Badalona, la victòria estava a les nostres mans, però després de diverses combinacions fàcils sense arriscar la pilota ha arribat a Dani Romaní que després d'algunes fintes ha xutat amb la mala sort de que el porter estava ben col·locat i ha aturat l'última pilota del partit.

Empat positiu davant un equip que certament partia amb clar avantatge, 1 punt que significa que els homes de Vicens Pascual estan en una línia molt ascendent i tots els esforços donen fruïts, gairebé l'equip comparat amb el primer partit de la temporada està irreconeixible, tothom ha crescut molt, cadascun dels jugadors aporta coses positives i tros a tros es fa la pinya.

La convocatòria ha estat: Jordi Pañella, Dani Costa, Dani Romaní (2 gols), Marc Herrero, Jordi Lob-Levyt, Albert Ferrer, Dani Muñoz, Alex Perez (3 gols), Julio Jiménez, David Arranz, Xavier Querol (1 gol) i Jordi Esteve (1 gol).

Parcials: 0-3, 3-1,4-2,0-1=7-7 Final

El proper partit serà el darrer d'aquesta 1a fase, el Badalona visitarà al C.E Picornell, el dissabte 16 de febrer, després començarà la 2a fase en la qual a priori el Badalona tindrà molt a dir.


El jugadors del Badalona en el minut de silenci per un familiar d'un jugador.

L'Olot 

domingo, 3 de febrero de 2013

CN Caldes vs Badalona (2 de febrer 2013)

Bon partit del Badalona a casa del Caldes, on els visitants han estat superiors amb una bona defensa i contundència en atac. L’equip sembla haver assolir un to físic i de joc estimable, per bé que tard i, fidel al que sabia fer bé, ha tancat al darrera amb ajudes al perímetre, recuperantpilotes i sortint a la contra amb certa regularitat. En aquest aspecte ha estat important la tasca del porter Jordi Pañella, amb poca feina i segur sota pals, que ha contribuïts al poder ofensiu de l’equip amb bones passades de contraatac.
Les facilitats defensives del Caldes i la motivació del Badalona en atac ha repartit joc en el còmput golejador i la majoria dels integrants han participat de l’ample resultat. Ha destacat Àlex Pérez amb 7 gols i diverses assistències als companys, demostrant que no només té un nivell tècnic individual elevat sino visió per moure el conjunt. Tanmateix per Jordi Esteve que ha contribuït amb un gol i millor moviment de pilotaJulito (3 gols) i la resta de jugadors (Querol 4 gols, Roma 3, Mateo 2, Marc Herrero 2 gols des de la boia i confirmant, Dani Muñoz 1, i un gol de penal de Dani Costa que s’estrenava com a golejador aquesta temporada).
EL partit no ha presentat cap complicació i tot i la bona voluntat i la insistència del Caldes, la distància en el marcador s’ampliava notòriament part a part oferint el definitiu 3-24 final. Ha estat un partit, còmode en el que el míster, Vicens Pascual, ha pogut moure la banqueta amb freqüència oferint minuts per a tots els jugadors assolint un xic més rodatge els habitualment suplents. Entre les notícies de la setmana cal celebrar la tornada del Jordi Lob-levyt a l’equip que ha contribuït amb notables contraatacs gràcies a la velocitat física. L’equip vol compartir la victòria amb els tres jugadors que han estat de baixa aquesta jornada i se l’han perdut: Albert Ferrer “Flama”, Cisco i Arranz, que desitgem es recuperin aviat.
El proper partit serà el dissabte 9 de febrer a casa a les 18:30h. contra l’Olot. Serà un partit, a priori, igualat però assequible si l’equip aplica el joc coordinat, regular i intens que ha demostrat ocasionalment.
Caldes - Badalona. Parcials: 1-7,0-4,1-8,1-5.Final 3-24
Jugadors: J. Pañella, Dani Costa (1), D. Romani (3), MarcHerrero (2), Mateo Lopez (2), Jordi Lob-levyt, Dani Muñoz (1), Alex Perez (7), Julio Jimenez (3), Xavi Querol(4) i J. Esteve (1). 
Crònica: Vicens Pascual.
Revisió: Albert Ferrer Flamarich.


sábado, 19 de enero de 2013

Badalona 5 Autònoma A 16

"El Badalona rep a casa una dura llicó de veterania"

Vicens Pascual presentava la convocatòria de: Jordi Pañella, Dani Costa, Dani Romaní (1 gol), Marc Herrero, Mateo López, Cisco Roqué, Albert Ferrer (2 gols), Marc Pelegrí, Julio Jiménez (2 gols) i Jordi Esteve, presentava diverses baixes per malalties i la de l'Àlex Pérez que havia de complir un partit de sanció. Tots els convocats han tingut els seus minuts, destacant els minuts de Dani Costa, un jugador que s'esforça i treballa molt diàriament i que ha estat molt correcte en el joc.

L'equip rebia a casa al líder, un conjunt que a priori venia a jugar un partit plàcid per a ells tot i que al principi no ho ha estat massa. Després de diverses jugades de perill a la porteria defensada per Jordi Pañella, els visitants han aconseguit el 0-1. Els locals no s'han enfonsat i immediatament, després de moure la pilota per l'arc, Roma ha vist en posició favorable a Julio que des de la posició 1, aconsegueix batre al porter per baix, posant l'1-1 al marcador. El Badalona sabia que amb la natació podia aconseguir els fruits que fessin patir els visitants però Jordi Pañella ha rebut 2 gols consecutius en jugades molt clares. 

 El Badalona veia com eren els universitaris que amb gent molt veterana imprimien un ritme molt calmat al partit on gairebé entre 2 jugadors gastaven la meitat de la possessió i feien passades a la boia que han acabat la majoria en gol. Els badalonins intentaven el gol però unes vegades es topaven amb els pals, altres el porter arribava miraculosament i en altres la pilota es perdia entre els núvols. En una jugada en superioritat per poc Dani Costa aconsegueix el gol, però el seu xut l'atura el porter amb una gran estirada. Marc Herrero rep alguna pilota bona a la boia i per poc no arriba el gol.

El tercer quart comença amb possessió pels visitants que guanyen l'sprint per poc, han foradat la porteria badalonina en masses ocasions. Sorprenentment Flama ha aconseguit foradar la porteria des de la posició 1, després d'unes 17 fintes en que el porter s'ha aixecat, s'ha enfonsat i s'ha tornat a recuperar almenys 3 vegades i novament en una jugada posterior el mateix Albert Ferrer "Flama" aconsegueix el seu segon gol, també des de 1 tot i que la distància que separava els 2 equips era de 8 gols. Roma aconseguia el quart gol després d'una vaselina molt maca que entra baixant del cel. Mateo i Cisco es topen amb el pal en diverses ocasions i els xuts de Marc Pelegrí no veuen porteria per pocs centímetres.

El Badalona seguia topant-se amb el pal i les jugades de contraatacs que avui s'iniciaven en bones passades del porter Jordi Pañella, no s'acabaven ja que sempre hi havia algun defensor que hi arribava, els visitant han golejat en diverses ocasions, el Badalona tenia ocasions, molt actiu Marc Herrero, però seguia els badalonins seguien sense veure porteria, l'últim gol local, el feia Julio, després d'un xut de Roma que atura el porter però molt atent el ràpid jugador badaloní agafa la pilota i bat al porter pel seu pal curt. 

L'equip dedica tots els seus gols al company, David Arranz, que estarà uns dies sense poder entrenar, molts ànims, ets un autèntic guerrer, boig i passi el que passi, guanyaràs sobrat aquesta batalla. Els teus companys t'estimen amb tot el cor i et volen veure sempre fent de les teves dintre de l'aigua.

El Badalona ha donat la cara tot i les baixes i la sanció de l'Àlex Pérez.

L'equip no tornarà a jugar fins al dia 2 de febrer on visitaran al Caldes de Montbui.

domingo, 13 de enero de 2013

Vallirana 10 Badalona 10


El Badalona va dominar clarament la segona meitat del partit però no va tenir la sort de cara en els moments finals i va perdre un punt, tot i guanyar un altre. Tot i l'immerescut empat, l'equip sap com ha de jugar, s'ha de seguir en aquesta senda i aviat arribaran els fruïts. Cada cop som més equip, el nostre joc ha canviat molt per a millor des de el nostre primer partit. Ara podem jugar 7 jugadors a l'aigua amb una sola pilota.

Parcials: 4-3, 2-1, 0-4, 4-2. Alex 4 gols, Mateo 2, Esteve 2, Flama 1 i Roma 1

Partit: 0-1, 1-1, 2-1,2-2, 3-2, 4-2, 4-3 (1ª part) - 4-4, 5-4, 6-4(2ª part) - 6-5, 6-6, 6-7, 6-8(3ª part) - 6-9, 7-9, 8-9, 9-9, 9-10, 10-10 Final 10 - 10.

La convocatòria de Vicens Pascual fou: Jordi Pañella, Dani Costa, Dani Romaní, Marc Herrero, Mateo López, Cisco Roqué, A. Ferrer Flama, Dani Muñoz, Alex Pérez, Julio Jiménez, David Arranz, Xavier Querol i Jordi Esteve.

El partit va començar amb diverses ocasions a les 2 porteries, un parell de xuts al pal de l'Alex Pérez i en Jordi a la porteria del Badalona va evitar el primer gol, demostrant estar endollat totalment al partit, després de 4 minuts, una jugada llarga va acabar amb un gol de Flama des de la posició 1, entrant la pilota pel pal curt del porter acabant a l'escaire esquerre de la porteria local, però el Vallirana va igualar el partit aviat i es va col·locar per davant. Per sort els badalonins estaven ficats de ple al partit i van igualar gràcies a un gol de l'Alex Pérez amb assistència de Julio, foradant la porteria pel mig de la xarxa. En Dani Roma lluitava molt a la boia tot i les poques pilotes que li arribaven. Encara es van veure més gols i el primer quart va finalitzar amb 4-3.

De Seguida va empatar el partit el Badalona però es va veure superat per 2 gols locals que posaren el 6-4 al marcador quan s'arribava al descans,molt destacable David Arranz i Julio, estant a tot arreu sempre que l'equip necessitava robar la pilota, després d'una llarguíssima pausa a causa de picabaralles on l'àrbitre Sergi Borrell va senyalar el camí dels vestidors per un jugador del Badalona i per a dos jugadors del Vallirana. S'ha de destacar també el canvi en un moment d'escalfor de l'Àlex que l'entrenador Vicens Pascual va saber refredar traient al jugador badaloní de l'aigua abans d'arribar a mals majors.

En el tercer quart el Badalona tindria més sort en aquest quart on primer amb un gol de contraatac després  de que Roma, es va quedar sol davant del porter i aconseguia foradar la porteria després d'inacabables fintes. Mateo va aconseguir 2 gols quasi seguits. El tercer quart acabava amb un parcial de 4-0.

Així l'últim quart començava amb un avantatge de 3 gols per als visitants (6-9), la sort del Badalona va començar a canviar i locals van posar l'empat gràcies a un parell de superioritats, una d'elles després d'un temps mort en que el porter va passar la pilota al jugador número 8 i aquest veient que ningú estava mirant i el porter no el veia va tirar des de mig camp deixant al Badalona amb cara de pòker i empatant així el partit, però el Badalona lluny d'enfonsar-se va marcar el 9-10, però els últims 4 minuts es van fer eterns, els gols que abans havien entrat fàcilment ara ja anaven fora o es topaven amb el pal i el porter, tantes ocasions perdonava el Badalona que el Vallirana va igualar el partit a 1 minut del final just abans de sonar la ditxosa  campaneta que feia que el Badalona ja no tingués temps per a desfer l'empat...

10 a 10 i a pensar en l'Autònoma!
Amb l'empat el primer que pensen els jugadors es que han perdut 1 punt i no que han guanyat un altre però s'ha de veure el costat positiu i pensar que tot i perdre al final, l'equip va jugar el seu millor partit, gràcies al joc col·lectiu on cada jugador és important i amb una genial actuació de l'entrenador Vicens Pascual, que va saber dosificar l'equip en tot moment, posant a l'aigua sempre els jugadors necessaris, grandiós partit de tothom demostrant una gran unió i cohesió com a equip. 

Del partit podem destacar des del primer a l'últim. 


Destacar la volta de Cisco Roqué, que torna a l'equip després d'un parell de mesos a l'estranger.

El proper partit serà contra la Universitat Autònoma de Barcelona, el dissabte 19 de gener a les 18:30 a la Piscina Municipal del Centre, partit difícil on els badalonins rebran al líder de la lliga.