sábado, 19 de enero de 2013

Badalona 5 Autònoma A 16

"El Badalona rep a casa una dura llicó de veterania"

Vicens Pascual presentava la convocatòria de: Jordi Pañella, Dani Costa, Dani Romaní (1 gol), Marc Herrero, Mateo López, Cisco Roqué, Albert Ferrer (2 gols), Marc Pelegrí, Julio Jiménez (2 gols) i Jordi Esteve, presentava diverses baixes per malalties i la de l'Àlex Pérez que havia de complir un partit de sanció. Tots els convocats han tingut els seus minuts, destacant els minuts de Dani Costa, un jugador que s'esforça i treballa molt diàriament i que ha estat molt correcte en el joc.

L'equip rebia a casa al líder, un conjunt que a priori venia a jugar un partit plàcid per a ells tot i que al principi no ho ha estat massa. Després de diverses jugades de perill a la porteria defensada per Jordi Pañella, els visitants han aconseguit el 0-1. Els locals no s'han enfonsat i immediatament, després de moure la pilota per l'arc, Roma ha vist en posició favorable a Julio que des de la posició 1, aconsegueix batre al porter per baix, posant l'1-1 al marcador. El Badalona sabia que amb la natació podia aconseguir els fruits que fessin patir els visitants però Jordi Pañella ha rebut 2 gols consecutius en jugades molt clares. 

 El Badalona veia com eren els universitaris que amb gent molt veterana imprimien un ritme molt calmat al partit on gairebé entre 2 jugadors gastaven la meitat de la possessió i feien passades a la boia que han acabat la majoria en gol. Els badalonins intentaven el gol però unes vegades es topaven amb els pals, altres el porter arribava miraculosament i en altres la pilota es perdia entre els núvols. En una jugada en superioritat per poc Dani Costa aconsegueix el gol, però el seu xut l'atura el porter amb una gran estirada. Marc Herrero rep alguna pilota bona a la boia i per poc no arriba el gol.

El tercer quart comença amb possessió pels visitants que guanyen l'sprint per poc, han foradat la porteria badalonina en masses ocasions. Sorprenentment Flama ha aconseguit foradar la porteria des de la posició 1, després d'unes 17 fintes en que el porter s'ha aixecat, s'ha enfonsat i s'ha tornat a recuperar almenys 3 vegades i novament en una jugada posterior el mateix Albert Ferrer "Flama" aconsegueix el seu segon gol, també des de 1 tot i que la distància que separava els 2 equips era de 8 gols. Roma aconseguia el quart gol després d'una vaselina molt maca que entra baixant del cel. Mateo i Cisco es topen amb el pal en diverses ocasions i els xuts de Marc Pelegrí no veuen porteria per pocs centímetres.

El Badalona seguia topant-se amb el pal i les jugades de contraatacs que avui s'iniciaven en bones passades del porter Jordi Pañella, no s'acabaven ja que sempre hi havia algun defensor que hi arribava, els visitant han golejat en diverses ocasions, el Badalona tenia ocasions, molt actiu Marc Herrero, però seguia els badalonins seguien sense veure porteria, l'últim gol local, el feia Julio, després d'un xut de Roma que atura el porter però molt atent el ràpid jugador badaloní agafa la pilota i bat al porter pel seu pal curt. 

L'equip dedica tots els seus gols al company, David Arranz, que estarà uns dies sense poder entrenar, molts ànims, ets un autèntic guerrer, boig i passi el que passi, guanyaràs sobrat aquesta batalla. Els teus companys t'estimen amb tot el cor i et volen veure sempre fent de les teves dintre de l'aigua.

El Badalona ha donat la cara tot i les baixes i la sanció de l'Àlex Pérez.

L'equip no tornarà a jugar fins al dia 2 de febrer on visitaran al Caldes de Montbui.

domingo, 13 de enero de 2013

Vallirana 10 Badalona 10


El Badalona va dominar clarament la segona meitat del partit però no va tenir la sort de cara en els moments finals i va perdre un punt, tot i guanyar un altre. Tot i l'immerescut empat, l'equip sap com ha de jugar, s'ha de seguir en aquesta senda i aviat arribaran els fruïts. Cada cop som més equip, el nostre joc ha canviat molt per a millor des de el nostre primer partit. Ara podem jugar 7 jugadors a l'aigua amb una sola pilota.

Parcials: 4-3, 2-1, 0-4, 4-2. Alex 4 gols, Mateo 2, Esteve 2, Flama 1 i Roma 1

Partit: 0-1, 1-1, 2-1,2-2, 3-2, 4-2, 4-3 (1ª part) - 4-4, 5-4, 6-4(2ª part) - 6-5, 6-6, 6-7, 6-8(3ª part) - 6-9, 7-9, 8-9, 9-9, 9-10, 10-10 Final 10 - 10.

La convocatòria de Vicens Pascual fou: Jordi Pañella, Dani Costa, Dani Romaní, Marc Herrero, Mateo López, Cisco Roqué, A. Ferrer Flama, Dani Muñoz, Alex Pérez, Julio Jiménez, David Arranz, Xavier Querol i Jordi Esteve.

El partit va començar amb diverses ocasions a les 2 porteries, un parell de xuts al pal de l'Alex Pérez i en Jordi a la porteria del Badalona va evitar el primer gol, demostrant estar endollat totalment al partit, després de 4 minuts, una jugada llarga va acabar amb un gol de Flama des de la posició 1, entrant la pilota pel pal curt del porter acabant a l'escaire esquerre de la porteria local, però el Vallirana va igualar el partit aviat i es va col·locar per davant. Per sort els badalonins estaven ficats de ple al partit i van igualar gràcies a un gol de l'Alex Pérez amb assistència de Julio, foradant la porteria pel mig de la xarxa. En Dani Roma lluitava molt a la boia tot i les poques pilotes que li arribaven. Encara es van veure més gols i el primer quart va finalitzar amb 4-3.

De Seguida va empatar el partit el Badalona però es va veure superat per 2 gols locals que posaren el 6-4 al marcador quan s'arribava al descans,molt destacable David Arranz i Julio, estant a tot arreu sempre que l'equip necessitava robar la pilota, després d'una llarguíssima pausa a causa de picabaralles on l'àrbitre Sergi Borrell va senyalar el camí dels vestidors per un jugador del Badalona i per a dos jugadors del Vallirana. S'ha de destacar també el canvi en un moment d'escalfor de l'Àlex que l'entrenador Vicens Pascual va saber refredar traient al jugador badaloní de l'aigua abans d'arribar a mals majors.

En el tercer quart el Badalona tindria més sort en aquest quart on primer amb un gol de contraatac després  de que Roma, es va quedar sol davant del porter i aconseguia foradar la porteria després d'inacabables fintes. Mateo va aconseguir 2 gols quasi seguits. El tercer quart acabava amb un parcial de 4-0.

Així l'últim quart començava amb un avantatge de 3 gols per als visitants (6-9), la sort del Badalona va començar a canviar i locals van posar l'empat gràcies a un parell de superioritats, una d'elles després d'un temps mort en que el porter va passar la pilota al jugador número 8 i aquest veient que ningú estava mirant i el porter no el veia va tirar des de mig camp deixant al Badalona amb cara de pòker i empatant així el partit, però el Badalona lluny d'enfonsar-se va marcar el 9-10, però els últims 4 minuts es van fer eterns, els gols que abans havien entrat fàcilment ara ja anaven fora o es topaven amb el pal i el porter, tantes ocasions perdonava el Badalona que el Vallirana va igualar el partit a 1 minut del final just abans de sonar la ditxosa  campaneta que feia que el Badalona ja no tingués temps per a desfer l'empat...

10 a 10 i a pensar en l'Autònoma!
Amb l'empat el primer que pensen els jugadors es que han perdut 1 punt i no que han guanyat un altre però s'ha de veure el costat positiu i pensar que tot i perdre al final, l'equip va jugar el seu millor partit, gràcies al joc col·lectiu on cada jugador és important i amb una genial actuació de l'entrenador Vicens Pascual, que va saber dosificar l'equip en tot moment, posant a l'aigua sempre els jugadors necessaris, grandiós partit de tothom demostrant una gran unió i cohesió com a equip. 

Del partit podem destacar des del primer a l'últim. 


Destacar la volta de Cisco Roqué, que torna a l'equip després d'un parell de mesos a l'estranger.

El proper partit serà contra la Universitat Autònoma de Barcelona, el dissabte 19 de gener a les 18:30 a la Piscina Municipal del Centre, partit difícil on els badalonins rebran al líder de la lliga.







lunes, 31 de diciembre de 2012

BON NADAL I BON ANY 2013

L'equip de Waterpolo us desitja un Bon Nadal i un gran any 2013, que es compleixin els millors desitjos, molta salut!


Nosaltres estem aprofitant el Nadal per entrenar els dies laborals, fins i tot nedant amb samarreta! Que es notin els entrenos de Vicens "Dragan Matutinovic" Pascual!!

domingo, 23 de diciembre de 2012

Badalona - Molins de Rei B

Badalona 6 - Molins de Rei B 12

L'equip local entrenat per Vicens Pascual va jugar amb: Pañella, Costa, Roma (2 gols), Marc Herrero, Mateo, David Arranz(1 gol), Pele(1 gol), Àlex Pérez (2 gols), Julio Jiménez, Flama, Xavier Querol i Jordi Esteve.

El primer quart va començar amb diverses ocasions clares de gol per part dels 2 equips però en 4 minuts cap bàndol va estar encertat i el primer gol no va arribar fins la meitat del quart on els visitants van aprofitar una llarga jugada d'home de més que va suposar l'1-0, immediatament el Badalona va contraatacar amb una jugada movent la pilota per tot l'arc fins que una passada des de la posició de 1 va arribar al David Arranz que va xutar des de 7 metres aconseguint l'empat a 1 després que la pilota la toqués el porter, posteriorment quedant 20 segons per la fi del primer quart, jugada de superioritat a favor del Molins, que per sort es va parar pel xiulet del final del quart.

El segon quart arribava amb l'obligació que tenia el Badalona d'agafar la pilota a l'esprint per tal de que el jugador expulsat tornés al joc i el Molins no pogués jugar amb superioritat,  la jugada continua amb una passada a la boia on l'Àlex Pérez treu penal; en Pele tenia l'oportunitat de posar per davant al Badalona i no va fallar fent el 2-1. Semblava que el Badalona podia tirar el partit endavant però només seria un miratge ja que el Molins va marcar 5 gols seguits, mentre els locals s'estavellaven contra el pal i contra el porter visitant en diverses ocasions. El segon quart va arribar a la fi amb un parcial d'1-6 i un 2-7 al marcador.

Tot i el nefast parcial local, els de Vicens Pasqual havien de girar la truita de qualsevol de les maneres i ganes no hi van faltar però les jugades de superioritat no s'aprofitaven, unes vegades per escollir malament el moment del xut, altres per males passades, van haver-hi molts amunt i avall, molts esprints seguint dels extrems a causa de males combinacions en els dos cantons, tot i això el Badalona va fer un parcial de 2-1,després de 2 gols de l'Àlex Pérez, un de bella factura per foradant l'escaire dret de la porteria visitant i un altre a la boia, així acabant l'últim quart amb un 4-8 al marcador.

La diferència només s'havia escurçat en un gol i el Badalona havia d'afrontar l'últim quart 4 gols a baix en el marcador, el Badalona seguia estant estèril en atac i només van arribar 2 gols de Dani Roma, el primer amb un xut des de 5 metres que va entrar tot i que el porter va tocar la pilota i el segon després d'una internada a la boia del mateix Roma, demostrant ser incombustible, no va ser suficient ja que el Molins comptava gairebé tots els seus xuts per gols, fins a 4, així l'últim quart va acabar amb un parcial de 2-4 i amb el marcador final de 6-12.

Dani Romaní, en el partit anterior davant el C.E Picornell


Matemàticament és molt difícil que el Badalona mantingui les opcions que tenia si guanyava aquest partit d'intentar quedar tercer, la cosa està gairebé impossible, hem de ser realistes i no enfonsar-nos, entrenar durament, unir-nos encara més com a equip i intentar jugar al nivell màxim que puguem assolir. L'equip necessita l'aportació de tots els seus membres i la màxima cohesió del grup.

Aquest equip no tirarà la tovallola i no pararà en cap moment, el CN Badalona entrenarà tots els dies no festius és a dir 27 i 28 de desembre i 2,3 i 4 de gener, ja al 2013, any que esperem poder començar amb una victòria que ens doni una dosi d'alegria, ànims i motivació.

Aprofitem per desitjar Bones Festes de Nadal i Bon Any 2013 a tothom!!

viernes, 21 de diciembre de 2012

CN Badalona vs Molins de Rei B

El dissabte 22 de desembre el CN Badalona rebrà a casa al Molins de Rei B a la Piscina Municipal del Centre (Badalona) a les 18:30, com sempre, necessitem la força de la nostra afició, així que preguem màxima assistència.

El conjunt del Baix Llobregat té els mateixos punts que el Badalona (4 punts), els 2 equips es tornen a veure les cares iniciant així la 2a volta de la lliga, en el partit a casa seva, el resultat fou de 12-6 a favor dels molinencs  val a dir que va ser el primer partit oficial del CN Badalona i l'equip necessitava més partits per millorar com a conjunt.

La resta de la jornada i la classificació fins a la Jornada d'avui són les següents:


Després de perdre la passada setmana davant el C.E Picornell, el CN Badalona, ha de guanyar aquest partit si vol continuar lluitant per assolir la 3a posició de la lliga, la qual donaria accés al grup de dalt que lluitarà per l'ascens. El CN Badalona depèn de si mateix, aquest partit abans de les Festes de Nadal, jutjarà si els badalonins continuen lluitant pel somni o si es queden definitivament en el camí.

Hi ha res impossible? Junts ho aconseguirem!!!


miércoles, 19 de diciembre de 2012

Fotos (Joan Sebastià) partit vs C.E Picornell

Ja està disponible l'àlbum del partit disputat el 15 de desembre davant el C.E Picornell.

https://picasaweb.google.com/joan.sebastia/WaterPoloClubNatacioBadalonaICEPicornell#

Molt bones fotos, gran treball com sempre del nostre fotògraf Joan Sebastià.





lunes, 17 de diciembre de 2012

Badalona 13 Picornell 17

El passat dissabte 15 de desembre el C.N Badalona va perdre davant el tercer classificat, el C.E Picornell en un autèntic partit de Waterpolo que es va decidir a l'últim quart ja que fins aleshores els 2 equips anaven alternant avantatges de com a molt 2 gols que no duraven gaire.

L'entrenador Vicens Pascual va convocar a: Jordi Pañella, Dani Costa, Dani Romaní, Marc Herrero, Mateo López, Dani Muñoz, Albert Ferrer, Marc Pelegrí, Àlex Pérez, Julio Jiménez, David Arranz i Jordi Esteve.

Parcials:  3-5, 5-2, 1-3, 4-7.

El primer quart va començar amb diversos atacs errats dels 2 equips però quan el Picornell va perforar la porteria local els gols van arribar a les dues porteries amb facilitat, l'Àlex va fer l'1-1 i després també el 2-2, es van escapar els visitants per 2 gols gràcies sobretot al seu boia, que gràcies a la seva experiència i envergadura va fer estèril la defensa de boia, així el primer quart va acabar 3-5.

Al segon quart el Badalona va fer 3 gols seguits aprofitant tots els homes de més amb una gran circulació de la pilota i grans passades buscant fer les coses senzilles, a més d'un llançament de penal, marcat per l'Àlex, fins a col·locar el 7-6 al marcador, va ser una llàstima que un dels nostres defensors de boia, David Arranz es carregués d'expulsions i quedés eliminat del partit abans de la fi d'aquest segon quart amb que  es va arribar al descans amb un 8-7 favorable a l'equip de Vicens Pascual.

Començava el tercer quart i el Badalona tenia l'oportunitat d'estirar el marcador, però els visitants van fer el 8-8 en una jugada amb molta sort, posteriorment els locals van fer el 9-8 que suposaria l'última vegada en que el Badalona es col·locaria per davant en el marcador, a partir d'aquí l'empat a 9 gols, que el Badalona va tenir l'oportunitat de desfer després d'una jugada molt intel·ligent de Mateo López, que va acabar en agressió d'un jugador visitant i penal a favor que el mateix Mateo s'encarregaria de llençar i que per desgràcia el porter va parar endevinant molt bé la trajectòria de la pilota a baix a l'esquerra i aconseguint fer estèril el llançament amb facilitat. Després del penal just en la última jugada del quart el Picornell va posar el 9-10 que va posar fi al tercer quart.

El Badalona sabia que encara podia donar-li la volta a la truita, jugant amb calma, serenitat i seny però la defensa local estava bastant tova i el Picornell va posar el 9-11 al qual el Badalona va respondre amb el 10-11 i l'11-11, a partir d'aquí pràcticament cada jugada d'atac dels 2 equips acabava en gol 11-12, 11-13, 12-13, 12-14, 12-15, 12-16, 13-16 i finalment el resultat final de 13-17.

Tot i la derrota el Badalona, va jugar el millor partit de la temporada experimentant un gran canvi en el nivell de joc i en la intensitat a la fi de la primera volta de la lliga. El Míster i els jugadors poden estar ben satisfets pel partit i per la gran evolució de l'equip, tot i que ningú els traurà l'amarg sabor de la derrota. Si l'equip segueix en aquesta dinàmica de ben segur que en aquesta segona volta que comença el proper dissabte 22 de desembre, novament a casa davant el C.N Molins de Rei B, que està empatat a 4 punts amb Badalona i Vallirana, les victòries arribaran.

Van marcar: Àlex Pérez (9 gols) espectacular la seva actuació posant-se l'equip a l'esquena, amb molta serenitat en tot moment, sabent que en aquest partit depeníem molt de la seva entrega; també van marcar Marc Pelegrí i Jordi Esteve (2 gols cadascú), això és una dada que pot semblar negativa per què només van ser 3 els jugadors que van marcar, però realment és tot el contrari ja que tots els jugadors van posar el seu granet de sorra en cadascun dels 13 gols marcats.

Després del partit l'equip tenia sopar de germanor a La Góndola, abans de les Festes de Nadal, ple de bon ambient, rialla, bromes i molt bon rotllo, on ens van acompanyar l'Arnau Esteve, un membre de l'equip molt estimat que tot i no poder jugar per motius de feina i estudis, ajuda a fer pinya sempre que té la possibilitat, també ens va acompanyar al sopar el Fotògraf Oficial de l'equip, Joan Sebastià al qual des d'aquí enviem una forta abraçada, molts ànims i tota la nostra força, ja que està passant per una difícil situació familiar.

Amb la fi de la primera volta també volem esmentar el gran treball de la Mercè, la nostra genial delegada, que sempre ens acompanya allà on anem i que en tot moment té bones paraules per nosaltres.