lunes, 18 de marzo de 2013

Badalona 10 - Vallirana 8


“El Badalona fa patir el cor però guanya fidel al seu estil”

El Badalona rebia la visita del Vallirana un equip amb el qual a la 1a fase, van guanyar d’1 gol a Badalona i a Vallirana el resultat va ser d’empat, de manera que semblava que seria un partit molt igualat i al principi així va ser, ocasions per a tots 2 bàndols però el gol no arribava, Jordi Pañella aturava un penal i Jordi Esteve errava un, fins que va arribar el gol del Vallirana en una jugada rocambolesca i de seguida en van arribar 2 més, quasi sense adonar-nos ens estava passant el mateix que contra l’Anglès, ens fan 2 gols fàcils, s’acaba el parcial amb 0-2.

El segon parcial comença amb diversos llançaments de Julio, Alex, Jordi Esteve i Cisco, però cap veu porteria, cosa que començava a preocupar i més quan el Vallirana aconsegueix fer 3 gols més fallem un altre penal el Vallirana aconsegueix tancar el parcial amb un 0-3...

El resultat al descans era de 0-5, realment a qualsevol altre equip seria un pal ben fort però cap de nosaltres tenia pensat perdre el partit i les paraules de Vicens Pascual van ser: “Nois això no és res, podem remuntar”, el que ens faltava, el Míster confiava cegament en l’equip i no el podíem decebre així que... el Badalona va començar el partit de nou, fent pressing a tot el camp, provocant xuts dels visitants fora de lloc i pèrdues de pilota, de seguida arriba el gol de Cisco des de la boia allargant el braç fent impossible l’arribada a la pilota del cubre i clavant-la a l’escaire, 2n gol: Dani Muñoz, home de més des del pal, jugada de manual, passada fàcil i cap a dins, 3r gol de l’Àlex de revés després de 2 rebots, Arranz de penal, Esteve home de més i Àlex altre cop... Parcial de 6-2! Resultat 6-7... (CÓMO TE QUEDAS?)

Comença el darrer quart, ara si que ja era qüestió de cor, d’entrega, de pensar en el company, que si un falla, el del costat ho soluciona, per què després pot ser aquest el que falli, el Vallirana fa el 6-8 en un home de més però res ens tombaria... tots miràvem al del costat i hi confiàvem plenament, així arriba el 7-8, Àlex i Julio treuen una expulsió, teva-meva sense badar i gol de Julio, ara només quedava un per empatar i sabíem que ells no ens marcarien cap més, no trigaria en arribar l’empat, obra de Flama després d’uns rebots, aconsegueix girar-se a un rival i quedar-se davant del porter mirar enrere (com no) i foradar la porteria, 8-8!!! El 9-8 seria obra de l'Alex Pérez després d’una boníssima vaselina que toca al pal des de 5 metres, només quedava 1 minut, sona la campana, pilota pel Vallirana, robem fàcilment després de la seva precipitació en els llançament, l’Àlex es guarda la pilota i quan queden 6 segons de possessió tira un globus al res? Doncs no... apareix Jordi Esteve, que estira el braç i fa gol amb el “bolso”, la pilota entra per l’escaire, 10-8... final.

Gran partit del Badalona tot i que la primera part és per esborrar-la, fem patir a la gent, sobretot al Míster i a la gent que anima a la grada, el rival marxa de la piscina amb la sensació de no saber ni que ha passat. Hem demostrat que sumant esforç, constància i treball, tenim l’èxit com a resultat.
Sobretot s’ha de destacar que tots els jugadors han tirat del carro i la victòria no hauria estat possible sense l’aportació de tots.

Van jugar: Jordi Pañella, Dani Costa, Dani Muñoz (1 gol), Cisco Roqué (1 gol), Albert Ferrer “Flama” (1 gol), Àlex Pérez (2 gols), Julio Jiménez (1 gol), David Arranz (2 gols) i Jordi Esteve (2 gols).

El Badalona rebrà la visita del Molins de Rei B, el proper dissabte 23 de març a les 18:30 a la Piscina Municipal del Centre, partit per no perdre’s, ja que és teòricament el rival més directe de l’equip costaner.

Creiem en nosaltres mateixos, la nostra afició ens acompanya, hi ha res impossible? Nosaltres ho aconseguirem!!!


domingo, 10 de marzo de 2013

Autònoma B 7 - Badalona 8


“Mal Partit del Badalona tot i guanyar amb diverses baixes”

El partit començava amb igualtat de forces i després d’un parell d’ocasions a cada porteria, els 2 equips van marcar 1 gol, es van fallar diversos homes de més, unes vegades per males decisions a l’hora d’escollir el moment del llançament i altres per moure tant la pilota que es passa la superioritat i entra l’expulsat. El primer quart acabà amb 1-3 i la matinera expulsió de Dani Roma per mostrar desacord rotund amb l’àrbitre.

El segon quart comença amb gol local ràpidament contestat pel 2-4 del Badalona, David Arranz i Mateo eren els encarregats de foradar la porteria universitària després de jugades ben elaborades, això sí, el nombre de xuts errats per part dels badalonins era bastant elevat, així seria habitual durant tot el partit veure com Julio, Lob-levyt i Flama, erraven una vegada darrere de l’altre els seus llançaments des de posicions difícils de millorar. Tot i això s’arriba al final del segon quart amb 4 segons d’home de més i l’oportunitat de marxar de 3 però novament Julio, desaprofita l’oportunitat i el 2n quart acaba amb 3 a 5.

Al tercer quart començà a endurir-se el joc i en diverses ocasions els jugadors locals realitzaven accions força desafortunades que intentaven desestabilitzar la renda que tenia el Badalona en el marcador, tot i això el Badalona mai va deixar d’anar per davant en tot el partit, gràcies a gols de Jordi Esteve, Mateo i Cisco, aquest últim en 2 accions jugant de boia, el 3r quart acaba amb 4-8 al marcador.
L’últim quart va començar amb canvis al Badalona i alguns desajustaments van ser aprofitats pels universitaris que van aconseguir un parcial de 3-0 gràcies a 2 xuts llunyans i un penal, val a dir que Jordi Pañella, el nostre porter, va realitzar un partit molt complet, salvant a l’equip en multitud d’ocasions les vegades que la defensa no estava de sort. Així el resultat final seria de 7 a 8, a favor del Badalona.

Els homes de Vicens Pascual foren: Pañella, Costa, Roma, Mateo(3), Cisco(2), Flama, Lob-levyt, Muñoz, Julio, Arranz(2) i Jordi Esteve(1).

El proper rival del Badalona, serà el Vallirana, que visitarà la Piscina Municipal del Centre el dissabte 16 de març a les 18:30 h.

jueves, 7 de marzo de 2013

Resultats de la 1ª Jornada



No hi han hagut sorpreses en aquesta jornada i els equips a priori més forts (Banyoles, Badalona, Molins B i Vallirana) van sumar 3 punts.

Aclariment: Segons aquesta classificació, en aquesta 2a Fase les derrotes sumen 1 punt, els empats 2 punts i les victòries 3 punts.

En la 2a jornada que es disputa aquest dissabte 9 de març, el Badalona visitarà l'Autònoma B, a les 16 h al S.A.F de la Universitat Autònoma de Barcelona.

La resta de partits:

Vallirana - Molins de Rei B
Anglès - Caldes
Sant Adrià - Banyoles

D'aquests enfrontaments s'ha de destacar el Vallirana - Molins, 2 rivals directes, que també vam trobar a la 1a Fase i en els seus 2 partits el Vallirana es va emportar la victòria de forma clara.


domingo, 3 de marzo de 2013

Badalona 16 Anglès 10

"El Badalona guanya malgrat començar fred i poc concentrat"

Els homes de Vicens Pascual començaven el partit badant davant d’un equip, l’Anglès que presentava només 8 jugadors, un únic canvi, la premissa era clara: pressing i nedar, nedar i nedar, però l’Anglès va fer 2 gols en les primeres arribades i el Badalona ni s’ho creia, sort que Roma va fer 3 gols seguits acabant el primer parcial amb 3-3.
El segon parcial començava amb 5 canvis, per intentar millorar la situació, però seguia sent la mateixa, els visitants arribaven i marcaven mentre el Badalona desaprofitava 2 homes de més seguits i hi havia pèrdues constants de pilota i possessions eternes que acabaven sense llançaments a porteria. Tot i això el resultat del parcial fou de 4-3.
El tercer parcial començava amb superioritat pel Badalona que va encarregar-se de transformar Jordi Esteve, molt encertat sempre en aquestes situacions. Xavi Querol va fer un gran gol en un d’aquests xuts als que ens té acostumats però que costa que entrin, Flama estava culminant un gran partit amb gols i també habilitant a companys. El parcial acaba 4-2 després d’un gol de Mateo en una bona combinació de l’arc movent la pilota fàcilment.
El Badalona estava guanyant el partit però les cares no eren precisament de felicitat ja que es veia que el resultat havia de ser molt més elevat del que era, però la realitat era que es buscaven passes difícils de costat a costat que suposaven pèrdues de pilota innecessàries, malgrat els errors, gràcies a l’actuació de tot el bloc l’equip va allargar la distància en el marcador gràcies a gols de Roma, Jordi Lob-Levyt, Flama i Dani Costa, aquest última després d’una jugada de majestuosa generositat per part de Mateo que li entrega la pilota en boca de gol al nostre Button. El parcial va acabar amb 5-2 i el resultat final fou de 16-10.
Vicens Pascual ja havia avisat que l’equip no es podia refiar del rival i que havíem de pensar en tot moment com un equip totalment conjuntat, el Badalona tot i no fer un partit brillant aconsegueix estrenar els punts en la 1a jornada, l’equip ha de passar pàgina, ja se sap com no s’ha de jugar i ara a demostrar qui som en el partit del proper dissabte 9 de març contra l’Autònoma B.

1-Jordi Pañella, 2-Dani Costa(1), 3-Dani Romani(5), 5-Mateo Lopez(1), 6- Cisco Roque, 7- Albert Flama(3), 8-J. Lob-levyt(3), 9-D. Muñoz, 10-Julio Jimenez, 11-D. Arranz, X. Querol(2) i J. Esteve(1).


viernes, 1 de marzo de 2013

Badalona vs Anglès


Demà dissabte 2 de Març a les 18:30h a la Piscina Municipal del Centre, el Badalona comença la 2ª Fase de la Lliga Catalana Preferent contra l’Anglès.

El Badalona intentarà fer un bon paper en aquesta 2a Fase en la qual es juga com a molt quedar el 7è de la Lliga Catalana Preferent, tot i quedar en 4a posició del grup en la 1a Fase fent una gran 2a volta i quedant a només 3 punts de la Fase d’ascens.

Fa gairebé 1 mes que no tenim partit a casa així que demanem un esforç a la nostra gent per fer força a la grada i donar alè a l’equip durant el duel.

D'esquerra a dreta: Julio, Roma, Querol, Flama, Costa, Mateo, Dani Muñoz i Jordi Esteve.

jueves, 28 de febrero de 2013

Calendari 2a Fase


LLIGA CATALANA PREFERENT ABS/MASC. 2ª FASE: 
-------------------------------------------



1ª VOLTA:
---------

02.03: 18H30 .. BADALONA - ANGLES

09.03: 16H .... AUTONOMA B - BADALONA

16.03: 18H30 .. BADALONA - VALLIRANA

23.03: 18H30 .. BADALONA - MOLINS B

06.04: 18H30 .. BADALONA - SANT ADRIA

13.04: 18H30 .. BADALONA - CALDES

20.04: 19H .... BANYOLES - BADALONA



2ª VOLTA:
---------

27.04: 18H .... ANGLES - BADALONA

04.05: 18H30 .. BADALONA - AUTONOMA B

11.05: 18H45 .. VALLIRANA - BADALONA

18.05: 19h .... MOLINS B - BADALONA 

25.05: 19H .... SANT ADRIA - BADALONA

01.06: 19H .... CALDES - BADALONA

08.06: 19H ... BADALONA - BANYOLES

L'únic cap de setmana sense partit és el 30 de març.

domingo, 17 de febrero de 2013

Picornell 11 Badalona 14

"Victòria clara contra un equip que jugarà la fase d'ascens"

El Badalona va començar el partit portant les regnes del joc i el primer gol, obra de Marc Herrero, que per fi va trobar porteria amb facilitat, no va trigar en arribar, de seguida l'empat però amb una baselina pel llarg per part del Picornell, semblava que el partit estava igualat però al Badalona li va començar a sortir tot el que no havia sortit fins ara, si l'empat amb l'Olot havia estat un partidàs dels Badalonins, aquest encara tenia un Badalona encara més fort.

El Badalona va aprofitar l'amplada i la llargària de la piscina, amb la natació dels extrems de l'equip es va  aconseguir que cap jugador local arribés a estar sol davant de Jordi Pañella que va estar en tot moment molt segur sota pals, únicament va errar concedint un penalt desafortunat. Els jugadors locals es topaven una i altra vegada amb la defensa del Badalona que no els deixava opció i en atac, la sort estava de cara, Roma convertia en or tot el que tocava, els 3 homes de més que vam tenir van ser culminats en gols primer Julio i després Jordi Esteve i Cisco.

Els seus boies de gran envergadura, pràcticament sense opcions, només van aconseguir 2 gols des d'aquesta posició gràcies al gran partit de David Arranz que semblava tenir lligats amb cadenes a les seves parelles de ball, la versió waterpolística de David contra Goliat.

Els gols del Badalona arribaven de tots els colors, en entrades com la de Jordi Lob-Levyt, Xavier Querol  marcant a plaer després d'una gran jugada per tot l'arc, Roma va seguir fent de Rei Mides durant tot el partit, tothom estava mirant pel col·lectiu, per l'equip, ningú xutava a destemps i tots els jugadors feien anar contrarrellotge als locals, ja que el Badalona pujava la pilota amb facilitat, possessions llargues, passes fàcils, sense errors.

Tot l'equip mirava més per facilitar la feina als altres companys, així mirant els golejadors veiem que un dels nostres habituals golejadors, Mateo López, no va fer cap gol, però va contribuir en tot moment en atac i en defensa, tothom sabia que el partit no es podia escapar i així va ser.

Parcials: 2-3,4-6,2-3,3-2. Final 11-14.

Van jugar: Jordi Pañella, Dani Costa, Dani Roma (5 gols), Marc H. (2 gols), Mateo López, Cisco Roqué (1 gol), Albert Ferrer, Jordi Lob-Levyt (1 gol), Àlex Pérez, Julio Jiménez (1 gol), David Arranz (1 gol), Xavier Querol (1 gol) i Jordi Esteve (2 gols)

Som els 4rts classificats a 3 punts del Picornell que si farà fase d'ascens, però finalitzem aquesta 1a fase amb el cap ben alt ja que podem em plantat cara al 2n i 3r classificat, empatant i guanyant, demostrant una progressió brutal de la mà de Vicens Pascual, el Badalona sembla un equip diferent, aquesta 2a volta en la que s'han aconseguit 6 punts (en la primera vam aconseguir 4 punts).

Cada dia, es nota més que l'equip juga com a tal, sent capaç de plantar cara a qualsevol que es posi per davant, bravo S E N Y O R S!

De dalt a baix i esquerra a dreta: Vicens Pascual, Xavier Querol, Mateo López, Cisco, Arranz, Lob-Levyt, Roma, Costa, Pañella, Esteve, Marc Herrero