viernes, 27 de septiembre de 2013

Composició de la Lliga i Calendari Provisional



LLIGA CATALANA PREFERENT MASC. ABS

              

DATA i HORA             LOCAL      VISITANT          RESULTATS i PARCIALS             
                                                                          

19.10.2013 (19h) ...... BADALONA - AUTONOMA B 

26.10.2013 (18h) ...... GRANOLLERS B - BADALONA

09.11.2013 (19h) ...... BADALONA - JUPITER

16.11.2013 (19H45) .... IGUALADA - BADALONA
                               
23.11.2013 (19H) ...... BADALONA - HOSPITALET B 

30.11.2013 (19h) ...... BADALONA - BANYOLES 

14.12.2013 (19h30) .... ST. ADRIA - BADALONA 

21.12.2013 (18h30) .... AUTONOMA B - BADALONA

11.01.2014 (19H) ...... BADALONA - GRANOLLERS B

18.01.2014 (18h) ...... JUPITER - BADALONA 

25.01.2014 (19H) ...... BADALONA - IGUALADA                                     

08.02.2014 (18h30) .... HOSPITALET B - BADALONA 

15.02.2014 (18h30) .... BANYOLES - BADALONA 

22.02.2014 (19h) ...... BADALONA - ST. ADRIÀ 
                                                                                        
                                                                                    

* TOTS ELS PARTITS DE CASA ES JUGUEN A LES 19H


* LA 2ª FASE COMENÇARÀ A CONTINUACIÓ EL 8 DE MARÇ FINS EL 26 D.ABRIL


  VICENS PASCUAL 

miércoles, 12 de junio de 2013

Taula de Gols de tota la temporada 2012-2013

 PICHICHI 2º FASE    PICHICHI 1ª FASE    PICHICHI FINAL
--------------------------------------------------------


 ROMA  43 Gols       ALEX  38  Gols      ALEX  68 Gols  

 ALEX  30  "         ROMA  18   "        ROMA  61  "

 ESTV  22  "         MATEO 16   "        ESTV  35  "    

 MATEO 13  "         ESTV  13   "        MATEO 29  "
                     
 JULIO 12  "         PELE   9   "        JULIO 20  "

 CISCO 12  "         QUEROL 9   "        QUEROL 19 "
   
 QUEROL 10 "         JULIO  8   "        CISCO  14 "                                                              

 ARRANZ  9 "         MARC   6   "        PELE   13 "                                                              

 FLAMA   9 "         FLAMA  4   "        FLAMA  13 "
     
 L-LEVYT 5 "         L.LEVYT 3  "        ARRANZ 12 "

 PELE    4 "         ARRANZ  3  "        L-LEVYT 8 "      

 COSTA   2 "         CISCO   2  "        MARC    8 "

 MARC    2 "         DANI M  2  "        COSTA   3 "

 DANI M  1 "         COSTA   1  "        DANI M  3 "
--------------      ----------------    ---------------                                                                           
     174 Gols             132 Gols           306 Gols  



*J.PAÑELLA ... 1ª Fase 137 Gols en 13 Partits

               2ª Fase 122 Gols en 14 Partits

domingo, 9 de junio de 2013

Badalona 15 - Banyoles 8

"El Badalona guanya l'últim duel de la temporada i tanca la lligueta (7-14) invicte a casa".

L'equip badaloní tenia al davant l'últim partit de la temporada i els últims resultats no feien presagiar precisament una victòria, però la plujosa jornada sembla ser que va refrescar els cervells de l'equip i va  engrassar la maquinària al servei del gol.

El primer quart començava amb els locals una mica desordenats i amb ocasions per als gironins, fins que arribà el primer gol visitant després d'un rebuig, el Badalona però va saber contestar amb un gol de Roma, que a la boia estava molt lluitador, tot i que constantment l'àrbitre decidia sancionar cada acció seva a la boia amb falta en atac, tot i això va aconseguir de nou gol i el parcial acabà amb 2-2.

El segon quart va ser el moment on el partit es va trencar no del tot però gairebé la balança es posava de part del Badalona, Alex aconseguia un gol de revés i un de penal que ell mateix va provocar, més tard Cisco transformava un altre penalt i Arranz aconseguiria un gol que posaria fi a un parcial de 4-0.

El tercer quart ja va tenir algunes errades defensives que costaven expulsions i alguna pilota perduda en atac que aprofitava el Banyoles per marcar, tot i això el porter Jordi, va parar diversos xuts a boca de canó; l'actuació ofensiva va ser bona, amb 3 gols de Roma que aprofitava cada pilota per transformar-la en gol o bé en expulsió, Àlex i Julio amb un gol cadascun van tancar el 3r parcial amb 5-3.

L'últim quart gairebé intranscendent ja que els visitants havien de fer 8 gols, el Badalona va seguir endollat al partit i van marcar Cisco gairebé sense angle, Roma va aconseguir 1 gol,
 que feien augmentar el seu sac personal a 6 gols, Flama en un contraatac i Àlex aconseguirien un gol cadascun, acabant el parcial amb 4-3.

Van jugar: Pañella, Costa, Roma (6 gols), Mateo, Cisco Roqué (2 gols), Flama (1 gol), Pele, Alex (4 gols), Julio (1 gol), Arranz (1 gol), Xavi Querol i Esteve.

Donem gràcies a la nostra afició que ens ha acompanyat en aquesta 1a temporada, és molt positiu acabar-la amb una victòria, ara a desconnectar. Marxem però tornarem...


sábado, 1 de junio de 2013

Caldes de Montbui 13 - Badalona 21

"Un Badalona fred guanya un Caldes molt lluitador, amb un ampli marge de millora"


L'equip de Vicens Pascual afrontava avui a la tarda la última visita de la temporada, abans de rebre al Banyoles a casa.

El partit començava amb gols del Caldes des de lluny i boia que la freda defensa del Badalona semblava mirar-se, al primer quart només Julio amb un gol en superioritat ha pogut marcar, firmant el Badalona un nefast parcial de 4-1.

El segon quart no ha començat gaire diferent i s'erraven gols fàcils des de totes les posicions malgrat això, els gols de Dani Roma, Jordi Esteve, Julio, Alex i Mateo, feien arribar al descans al Badalona guanyant 8-9. Tot i arribar al descans amb el parcial de 4-8 ja per davant al marcador, la defensa del Badalona estava completant una jornada negra i la sort tampoc acompanyava Jordi Pañella que als darrers partits havia completat les millors actuacions de la temporada.

Al tercer quart el Badalona ha acabat de trencar el partit després d'un penalt convertit per Xavier Querol, més gols de Roma i de Jordi Esteve, tot i que el Caldes aconseguia 2 gols des de més enllà de 5 metres que ja començaven a pesar massa al sac del Badalona i feien acabar el parcial amb 2-5.

L'últim quart no ha diferit massa del tercer i han arribat més gols, aprofitant superioritats, de Roma, Jordi Esteve, Julio, un penalt convertit per Flama i el darrer parcial acabà 3-7 amb el marcador final de 13-21.

Com a nota negativa el sac de gols que s'emporta el Badalona (13), que sumant els darrers 3 partits fan un total que gairebé arriba als 40 gols en contra gairebé la meitat dels que portava encaixats fins aleshores, sembla que el Badalona hagi baixat el pistó, tot i que l'equip de ben segur que afrontarà l'últim partit de la temporada a casa contra el Banyoles el proper dissabte 8 de juny amb garanties d'aconseguir els punts.

Per part de Vicens Pascual han jugat: J. Pañella, D. Costa, D. Romani(6), Mateo Lopez(1), Cisco Roque, Albert Flama(1), Marc Pelegri, Alex Perez(2), Julio Jimenez(4), Querol(2), J. Esteve(5).


domingo, 26 de mayo de 2013

Sant Adrià 10 - Badalona 10

Crònica de Julio Jiménez

"Primer de tot vull dir que és la meva opinió personal, no la del conjunt de l'equip, però com sóc l'encarregat de fer les cròniques, vaig servir la llibertat d'expressió per escopir part del que tinc a la llengua. "

"Un Sant Adrià sobrat d'actitud i cor escombra un Badalona sense cap ni peus"

Els jugadors badalonins avui tenien diverses baixes importants però no tenen cap excusa ni tan sols unes pilotes que tenen 6 anys, res.

Fa vergonya que un equip que a priori volia fer les coses bé, assolir una categoria més, no sàpiga que fer contra un equip que com a molt entrena 3 dies, sense menysprear al rival, tot el contrari, jo em trec el barret davant l'equip adrianenc que ha donat una lliçó a més d'un.

El Sant Adrià va anar per davant durant tot el partit tot i l'actuació arbitral que era bastant irregular, molt deficient per ambdues parts, així els seus gols van arribar sempre amb llançaments llunyans al principi, de Miguel Pueyo i de David Martí i més tard van treure coses a la boia gràcies a l'encert del veterà Joan Puig, tot un gegant davant de la porteria; l'encert adrianenc i els errors badalonins constants, 4 pals de Julio, alguns més de l'Àlex, xuts als núvols de diversos jugadors, nefasta pressa de decissions, això sumat a que aquesta setmana molts s'han passat els entrenaments a casa, ja sigui per treball, lesions o vés a saber que, tot i això alguns d'aquests són els jugadors que acaben el partit i en qui es confia per assolir gols, clar com es vol marcar si aquests ni tan sols xuten? Si es fa una entrada es caga de por i la passa a un jugador que té a 2 homes a sobre i la paret al costat, però és massa complicat saber que quan es fa una entrada la pilota s'ha de moure al cantó contrari que és on s'ha generat l'espai... El nostre porter Jordi Pañella practicament no va veure la pilota en tot el partit tot i les grans actuacions a que ens tenia acostumat en els darrers partits.

Una altra cosa és que encara no sabem que quan ve un company pel costat que neda més ràpid, ens hem d'obrir i deixar el carril lliure, però no, és més fàcil no apartar-se perquè més tard el porter la passi al res i sigui culpa de l'idiota que estava nedant cap a porteria i que pobre desgraciat no té ulls a la nuca...

És nota massa la diferència entre la gent que lluita cada pilota i la gent que veu la cosa complicada i l'únic que fa es apartar-se, falta sang, seny, pit i collons, d'això estem massa orfes, el problema els que els pocs que tenim  no serveixen, s'anul·len o els fan sentar-se a mirar com alguns dels jugadors a l'aigua que se suposa que són els escollits per girar la truita ni tan sols s'acosten a porteria, ni espanten a ningú, mentre els jugadors que han tingut més ocassions tot i no marcar creen perill, l'únic perill que creen a la banqueta és el de menjar-se un dit.

Bé, el teòric líder de l'equip no va saber transmetre als seus jugadors el que havien de fer per donar la volta al resultat, vam fer el pena, és una llàstima realment que entrenant cada dia, tenint els jugadors que tenim estem perdent 4 quarts amb un equip ple de joves sense gaire experiència i veterans amb encara molta corda, però que gairebé no poden entrenar regularment.

Només em queda felicitar al Club Waterpolo Sant Adrià, que tot i diverses incidències, desacords amb els àrbitres o joc violent, van donar-me a mi almenys, una lliçó molt dura, realment només estic content pel seu puntet.


lunes, 20 de mayo de 2013

Molins de Rei B 14 - Badalona 9

"El Badalona va donar la cara tot i els regals oferts en safata als molinencs"

El Badalona afrontava un partit amb diverses baixes però l'equip podia abordar els punts amb garanties, Marc Herrero va obrir el marcador després que Julio i Cisco recuperessin una pilota al mig del camp que estava perduda, Cisco se la va servir a Marc que després d'agafar-la bé va obrir la llauna, però ràpidament el Molins va contestar i arribaren més gols; l'Àlex estava fi de cara al gol i convertia en or pur tot el que li arribava a la boia, tot i això, el primer parcial acabà en 5-4 a favor dels locals.

El segon quart començava encaminant el joc cap al costat dur i així abans de la meitat del parcial, Julio i un jugador local van abraçar-se massa i l'àrbitre va decretar final feliç, expulsió per cada bàndol però el Badalona estava trobant el seu millor moment del partit així, Jordi Lob-Levyt va aconseguir un gol molt maco després d'una internada i Xavi Querol va marcar després d'un xut sec. Jordi Pañella estava fent de la porteria una autèntica gàbia plena de barrots, aturant 1x1 que el feien crèixer cada vegada més.

 El jugador amb casquet nº 13 del Molins va agredir David Arranz amb diversos cops de puny fora de l'aigua, la qual cosa el bon àrbitre J. Moliner va sancionar amb expulsió amb canvi, quan per reglament la brutalitat es sanciona amb expulsió definitiva amb substitució després de 4 minuts i penalt a favor del Badalona, Vicens Pascual va discutir bastant la decisió però l'únic que quasi succeeix és la seva vermella, és massa fàcil pitar al Badalona i amb un home de més ja en teniem suficient, 2-2 de parcial.

El tercer quart comença amb gol del Badalona, el quart de l'Àlex i el 7-7 al marcador, ara sí que el Badalona  es ficava al partit, però un miratge, l'equip continuava perdent pilotes, regalant contres, expulsions, la defensa sense braç no és una defensa i si no en teníem prou l'Àlex va rebre la 3ª i definitiva expulsió, ja que havia de fer ajudes a un cantó constanment, la qual cosa el feia arribar tard, quedà orfe el gol de l'equip i el parcial acabà amb 3-1.

L'últim quart era una rèplica del tercer i malhauradament els homes de més que arribaven eren errats, especialment el primer de Mateo que intentà una fribolité que moltes vegades surt però aquest cop no tingué sort i després un xut al pal de Julio, 2 ocassions que d'haver entrat haurien ficat al Badalona de nou en el partit. L'equip continuava perdent pilotes, el Molins aconseguia obrir els regals i fer 4 gols i el Badalona només aconseguia 2 gols, un de Mateo i un altre de Lob-Levyt, tot i el parcial, el Badalona va donar la cara, sense faltes d'actitud, tenint minuts de jugador el nostre segon porter, Carre, pujant i baixant sense errors. Al final del partit 14-9, la 2a derrota del Badalona a la lliga, fa mal però l'equip no s'ha de quedar aquí.

Van jugar: Pañella, Costa, Marc Herrero (1), Mateo (1), Cisco, Flama, Lob-Levyt (2), Alex (4), Julio, Arranz, Querol (1) i Carre.

Els propers partits són a Sant Adrià i a Caldes, on s'han d'aconseguir 4 punts i estar preparats per rebre a casa el Banyoles, que de ben segur que marcarà la 1a posició de la taula, ja que aquesta setmana el duel Banyoles-Molins deixarà marcada també la taula.

Crònica de Julio i Vicens.

jueves, 16 de mayo de 2013

Vallirana 10 Badalona 13


CN Vallirana 10 –CN Badalona 13

Dissabte passat dia 11 de maig, i tot i l’absència de Marc Pelegrí, Marc Herrero i Jordi Pañella,  el CN Badalona va sortir vencedor d’un gran partit contra el CN Vallirana. No obstant això, la victòria no va ser una tasca fàcil pels badalonins, ja que fins el darrer quart la balança no es va decantar cap a l’equip visitant.
Primerament, i durant els tres primers quarts, la dinàmica de joc semblava que no agafés ritme per part del CN Badalona. Així, el joc no era gaire intens i faltava molta intensitat per part dels Badalonins.

 Endemés, l’actuació arbitral durant els primers 24 minuts de joc no van facilitar gaire les coses. Així, després d’una expulsió amb canvi de Mateo López, i d’una certa actitud fatxenda per part d’ambdós àrbitres, el Badalona semblava no acabar d’estar al 100% al partit, fet que el CN Vallirana no va desaprofitar per fer valer el seu potencial de joc, arribant a un empat de 7-7 al final del tercer quart.
Tot i això, les coses es van capgirar al darrer quart.

 Després d’una xerrada motivadora de l’entrenador i el suport psicològic de la delegada Mercè, els badalonins van treure el millor de si mateixos tot mostrant una gran actitud dins l’aigua, fet que va capgirar el marcador i va acabar donant la victòria a l’equip visitant, amb un resultat de 10-13.
En general, doncs, tot i el cert estancament de les tres primeres parts, els Badalonins no van fer un mal partit. De fet, individualment tothom va aportar el seu granet de sorra que va contribuir a la victòria final, tal i com s’explica a continuació:

Dani Costa: molt lluitador i molt sacrificat per l’equip. Com sempre, va intentar donar el millor de si a l’aigua, sense relaxar-se en cap moment.
Dani Roma: com pràcticament cada partit, indispensable. Gran contribució a la victòria del partit amb 5 gols, alguns d’ells espectaculars.
Mateo López: com a “pare” de l’equip, va saber aportar el seu granet de motivació i caràcter tan necessari per l’equip i per acabar guanyant el partit.
Cisco Roqué: malgrat l’estrés i els mals de caps que portava acumulats per diversos motius aliens al waterpolo, no va fer un mal partit i va aportar molt en defensa.
Albert Ferrer “Flama”: després d’una certa crisi waterpolística i amb l’equip en general, va fer una gran actuació i probablement un dels seus millors de la temporada, amb dos gols molt bonics i envejables. Esperem que segueixi així.
Àlex Pérez: tot  i tenir-nos acostumats a marcar més gols, no va decebre a l’equip i va saber lluitar, donar ritme al partit i a l’equip, fent un bon partit. 
Jordi Lob-Levyt: molt bon físic i molta natació, tot aconseguint agafar les boles al principi de cada quart i donant el màxim de si mateix a l’aigua.
Julio Jiménez: cada cop va fent millor actuació. Bona visió de joc i actitud dins l’aigua.
David Arranz: el ros de l'equip tampoc ens va decebre. Gran gol a la boia i de penalt, així com una gran actitud dins l’aigua.
Xavier Querol: com sempre, en la seva línia, prudent i sense “cagar-la” massa. Gran golet d’home de més i bons passes a la boia.
Jordi Esteve: Grans gols per l’escaire i bona actitud en atac, mantenint-se en la seva dinàmica.
Arnau Esteve "Carretero": va saber estar a l’alçada malgrat l’absència del porter Jordi Pañella, contribuint positivament en la victòria. Molt gran parant un penalt, demostrant que és una autèntica muralla.




Partit: 0-1,1-1,2-1,3-1,3-2 (1ª part) 3-3,3-4,4-4,5-4,5-5 (2ª part),5-6,6-6,7-6,7-7(3ª part),7-8,7-9,8-9,8-10,9-10,9-11,9-12,9-13,10-13 I Final.

Parcials 3-2,2-3,2-2,3-6. Final 10-13

CN Badalona:1-Arnau "Carretero" Esteve, 2-Costa,3-Roma (5), 4-Lob-Levyt, 5-Mateo, 6-Cisco, 7-Flama(2),9-Alex(1),10-Julio,11-Arranz(2),12-Querol(1) i 13-Esteve(2)

El proper partit tindrà lloc aquest dissabte el vespre a Molins, un partit marcat per les baixes d’alguns jugadors i que no serà fàcil pel CN Badalona.

Finalment, demanar disculpes a tots els nostres lectors pel retard en el relat de la crònica d’aquesta setmana. Prometem, doncs, que no es tornarà a repetir i que, durant els següents partits, la crònica serà publicada, com a molt tard, el dimarts de la setmana següent.

 Crònica de Xavier Querol Martí